Gå till innehåll

Nu hatar jag aftonbladet mer.


mrfiskman

Recommended Posts

Seriöst undrar jag om det inte krävs endast ett krav för att kunna få jobb på aftonbladet: Att du lever.

 

Det har ju varit ett antal rubriksättningar som varit helt åt skogen.

 

Jag minns också artikeln som var när de visade bilden från Mars som var lite snarlik en människa/staty.

I den så drog de slutsatsen att eftersom forskare säger att det är troligt att det finns liv i rymden, så kunde det ju vara så att det på bilden var en rymdvarelse...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar aftonbladet för de kommer med sina horiga rubriker och saker som de snor från andra sidor och publicerar som sina egna. Sen är konceptet med "som aftonbladet avslöjade tidigare", åt helvete.

 

De publicera nåt rykte, sen om det stämmer så stoltserar de med att de var först ut med sitt avslöjande.

 

Fast denna just denna rubrik är precis emellan genialisk och amatörmässig. Förmodligen amatörmässig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar aftonbladet för de kommer med sina horiga rubriker och saker som de snor från andra sidor och publicerar som sina egna. Sen är konceptet med "som aftonbladet avslöjade tidigare", åt helvete.

 

De publicera nåt rykte, sen om det stämmer så stoltserar de med att de var först ut med sitt avslöjande.

 

Fast denna just denna rubrik är precis emellan genialisk och amatörmässig. Förmodligen amatörmässig.

 

Men då var de väl typ först ut? och tjänar på att berätta det, så allt annat vore ju bara dumt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...