Gå till innehåll

Badbeats på ipoker


Rackad

Recommended Posts

ipoker är ju sedan länge känt riggad så det blir helt enkelt naturligt med många bad beats där, byt till party, b2b lr stars, det finns ingen som anser att de är riggade, bad beats också väldigt sällsynt

 

MEN LOOOOOOL. Alla vet att man blir mer badbeatad på B2B.

 

Annars har jag hört mycket bra om T6 poker tydligen ingen rigg där alls och massa övervärdestours.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ipoker är ju sedan länge känt riggad så det blir helt enkelt naturligt med många bad beats där, byt till party, b2b lr stars, det finns ingen som anser att de är riggade, bad beats också väldigt sällsynt

hahaha ingen som anser att det är riggade o bad beats också väldigt sällsynt ^^ .. Har du spelat en hand på nån b2b sida eller ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha ingen som anser att det är riggade o bad beats också väldigt sällsynt ^^ .. Har du spelat en hand på nån b2b sida eller ? :D

Som sagt B2b är iaf värst i riggligan läs bara senaste inlägget i riggtråden. om man inte vill ha rigg får man lite mindre sidor som inte utvecklat riggen så bra. Hört att blip ska ha nån poker som är helt rigg fri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det mest riggade av allt är att jag kanske har spelat 80% av mina pokerhänder på b2b. Jag har aldrig under alla dessa händer ens suttit på ett bord där deras bad beat jackpot har gått ut. Sen byter jag till iPoker och nästan direkt förlorar jag med KKKK mot AAAA och sen visar det sig att dom inte har bad beat jackpot:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...