Gå till innehåll

Full tilt nere?!?!


Tao136

Recommended Posts

Försöker sätta in pengar till kvällens söndagsturnering. Händer ingenting... Det har stått "Please wait while we verify your account" hur länge som helst:-( . Synd, eftersom jag blev sen till alla andra söndagsturrar. Får väl bli "Second chance" på Stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Ok, jag kan inte ens koppla upp mig mot servern. Är det bara jag som har detta problem just nu?

 

Min konspiratoriska sida matas just nu fullständigt då jag mailat med supporten rätt intensivt de senaste 24 timmarna angående ett missnöjesärende :evil:

 

*edit* Glöm det. Scheduled maintenance enligt hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Okej, fan. Jävla idiotsupport svarar inte.

 

Fan orka spela på en sida där man får kontot knäckt :D

 

Skulle tippa på att du fått kontot stängt av fulltilt för utredning av chipdump eller liknande, är du oskyldig kan du nog vara lugn, kanske tar ett tag att utreda, men du får tillbaka pengarna iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle tippa på att du fått kontot stängt av fulltilt för utredning av chipdump eller liknande, är du oskyldig kan du nog vara lugn, kanske tar ett tag att utreda, men du får tillbaka pengarna iaf.

Har du läst det i min andra tråd? Aa, men jag tror att du kan ha rätt. För jag får ju ett lösen till min email, som inte fungerar. Men jag har inte gjort någonting som skulle bryta mot reglerna (d.v.s. chipdumping t.ex.), men jag antar att de tycker att jag är såppas dålig på poker, så att jag troligen chipdumpar till random :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan orka spela på en sida där man får kontot knäckt :D

 

om så var fallet så hade vi alla fått kontot knäckt ju....

 

edit:

kollade i den andra tråden där du skriver att du fått mail om att utbetalning nekats?

- om det inte är du som beställt den utbetalningen lär ju du vara ägd på nåt vis...?(dock är de ju knappast ftp:s fel då heller), varefter ftp fryst kontot, därför du inte kommer in nu.

- är det du som beställde den så är det ju antagligen som okocha säger ovan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

från pocketfives

 

ftpdoug 09:08 am (16:08)

 

Hey everyone,

 

Quick update - It looks like we're going to be down longer than anticipated. We'll hopefully be back up within the next two hours. Sorry about that. You can stop watching the cards fan back and forth for a little while, though!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...