Gå till innehåll

Hjälp med utbetalning på everest!


limpanwe

Recommended Posts

Jag försöker ta ut mina pengar på everest och jag använder VISA(konto), men det alternativet man kan välja är VISA credits, är det det samma som det VISA som jag använder. Kan man använda det också?

 

p.s. när jag skulle ta ut pengarna till mitt Neteller konto från everest kunde jag inte det, fick mail att typ "du har haft onormal aktivitet bla bla bla ditt konto har spärrats så nu e jag tvungen att faxa halva en j*** massa viktiga dokument såsom körkort, mitt VISA fram å baksida m.m. Kan man lita på detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är standard på EP, finns hur många trådar som helst om detta.

 

 

:evil: Har kollat lite trådar och märker att det är flera som har råkat ut för detta så jag varnar ALLA att undvika Everest poker det var ju som någon skrev att varför det ska vara omöjligt att ta ut sina pengar är bara för att man ska spela bort dom eller nååttt

 

Jävla skit sida " vi är måna om din säkerhet" bullshit ni vill bara ha mer pengar. Hur jävla svårt ska det vara att sköta en nätpokersida igentligen:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:evil: Har kollat lite trådar och märker att det är flera som har råkat ut för detta så jag varnar ALLA att undvika Everest poker det var ju som någon skrev att varför det ska vara omöjligt att ta ut sina pengar är bara för att man ska spela bort dom eller nååttt

 

Jävla skit sida " vi är måna om din säkerhet" bullshit ni vill bara ha mer pengar. Hur jävla svårt ska det vara att sköta en nätpokersida igentligen:evil:

 

Det är fullt normalt och inget att hetsa upp sig över. Scanna in och maila över de uppgifter de vill ha så löser sig allt.

Tycker det är bra att de har hög säkerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta hände mig me, exakt samma men d va för ja chipdumpat.

Först skrev de typ 4-5 dokument därefter ville de ha en printscreen från mitt neteller konto, mitt swedbank konto där man ser namn och konto nr men detta är säkert, ingä problem me det men de är bara allmänt drygt:P

 

Allmänt drygt.....omfg det är bara förnamnet, 4-5dokument som man också ska skriva 700000 olika namnteckningar på samma, på ALLA dokument sen "hetsa inte u..." jag har inte ens ngn scanner (iaf ingen som funkar) så nu måste man ägna 8000miljoner timmar bara för att få ut sina pengar som i sin tur man kanske inte får då jag läste att det var ngn som hade gjort ALLT detta sinnesjuka jobb som igentligen bara borde ta 2min, bara för att det de jävla idioterna inte kunde se dokumentet så bra va faan. och du säger att jag inte ska hetsa upp mig, det är lätt att säga så när man redan sitter i livbåten:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allmänt drygt.....omfg det är bara förnamnet, 4-5dokument som man också ska skriva 700000 olika namnteckningar på samma, på ALLA dokument sen "hetsa inte u..." jag har inte ens ngn scanner (iaf ingen som funkar) så nu måste man ägna 8000miljoner timmar bara för att få ut sina pengar som i sin tur man kanske inte får då jag läste att det var ngn som hade gjort ALLT detta sinnesjuka jobb som igentligen bara borde ta 2min, bara för att det de jävla idioterna inte kunde se dokumentet så bra va faan. och du säger att jag inte ska hetsa upp mig, det är lätt att säga så när man redan sitter i livbåten:evil:

 

är du en kamphund?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vill åter understryka att den enda anledningen till att Everest Poker ibland ber spelare att verifiera sitt konto är deras säkerhet. Vi har förståelse för att det kan kännas omständligt att behöva skicka in de här dokumenten, men när verifieringteamet har fått alla efterfrågade dokument och ser att allt är i sin ordning så kommer ditt konto snabbt att aktiveras igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vill åter understryka att den enda anledningen till att Everest Poker ibland ber spelare att verifiera sitt konto är deras säkerhet. Vi har förståelse för att det kan kännas omständligt att behöva skicka in de här dokumenten, men när verifieringteamet har fått alla efterfrågade dokument och ser att allt är i sin ordning så kommer ditt konto snabbt att aktiveras igen.

 

jävla skitsnack jag har skickat in alla dokument nu men har faan inte hört ett någonting från varken IBS eller everest. Jävla bullshit alltihop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävla skitsnack jag har skickat in alla dokument nu men har faan inte hört ett någonting från varken IBS eller everest. Jävla bullshit alltihop

 

Det är ju väldigt märkligt att vissa har sådana problem med uttag.

Har spelat på Everest i flera år och aldrig haft något problem med uttag till VISA. Vad gör ni för sattyg....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju väldigt märkligt att vissa har sådana problem med uttag.

Har spelat på Everest i flera år och aldrig haft något problem med uttag till VISA. Vad gör ni för sattyg....

Är du på riktigt?

Så du har inte verifierat ditt kort?

Har du tagit ut 5 dollar eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju väldigt märkligt att vissa har sådana problem med uttag.

Har spelat på Everest i flera år och aldrig haft något problem med uttag till VISA. Vad gör ni för sattyg....

 

 

Ingenting har jag gjort, skulle bara ta ut mina pengar ( lätt över 250 dollar så inga problem där). Men grejen är ju att de är inte bara typ 2st som har råkat ut för detta det är ju typ halva forumet och en massa andra så man börjar ju undra vad det för "sattyg" som everest sysslar med!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingenting har jag gjort, skulle bara ta ut mina pengar ( lätt över 250 dollar så inga problem där). Men grejen är ju att de är inte bara typ 2st som har råkat ut för detta det är ju typ halva forumet och en massa andra så man börjar ju undra vad det för "sattyg" som everest sysslar med!!

 

Everest Poker har ett mycket väl fungerande system för utbetalningar. Vi ställer dessutom stora krav på säkerhet så att alla användare kan lita på vårt system. Jag föreslår att vi följer upp ditt fall i detalj här på forumet så att vi kan reda ut vad det är för "sattyg" som Everest Poker håller på med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det här verkar vara något som everest satt i system. Fick nyss ett mail efter cashout till neteller vilket funkat bra förut. (cashat ut 1k$ ca 10ggr).

Men när jag skulle tömma kontot(2,2K) så damp följande mail ner:

 

"På Everest Poker tar vi din säkerhet på största allvar. För att skydda dig, och för att försäkra att du verkligen var den person som begärde utbetalningen, har alla utbetalningar tillfälligt stoppats tills du bekräftar din utbetalning och annan kontoinformation. (Vi kan sätta tillbaka begärda utbetalningar till ditt spelkonto så du kan fortsätta att spela medan vi verifierar ditt konto). LOL så patetiskt genomskinligt.

 

När vi mottagit och verifierat dina dokument, kommer vi åter möjliggöra utbetalningar av dina vinster. Du kan då logga in på ditt konto och kontrollera aktuell status för dina begärda utbetalningar. När dina utbetalningar är behandlade kommer vi att skicka din check via DHL overnight (vänligen tillåt 2-3 arbetsdagar för leverans)."

 

"På Everest Poker tar vi din säkerhet på största allvar."

Det enda ni tar på allvar verkar vara att fördröja utbetalningarna för era

kunder så att era kunder kan rejka så mkt som möjligt.

 

När dina utbetalningar är behandlade kommer vi att skicka din check via DHL overnight (vänligen tillåt 2-3 arbetsdagar för leverans)."

 

Har inte ens beställt ngn check. Bara uttag till mitt Neteller konto.

Hur kan ni hävda att ni tar seriöst på säkerheten när ni inte ens kan skilja på

detta. Man blir ju mörkrädd.

Kan ni inte köra med öppna kort och komma ut med info vad som gäller vid uttag. Vilka gränser etc. måste man verifiera osv. Nu kommer ju allt bara som en obehaglig överaskning efter att ha gjort många uttag förut.

Förresten har jag inget VISA att verifiera. Vad händer då? Tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bett supporten se över det mejl som går ut till spelare som ombes verifiera sina konton. Självklart kommer Everest Poker inte att skicka en check till en spelare som begärt utbetalning via NETeller.

 

Anledningen till att Everest Poker ibland ber sina spelare att verifiera sina konton är för att vi ska kunna garantera säkerheten för alla användare. Jag har dock full förståelse för att det känns något omständligt att behöva skicka in de efterfrågade dokumenten.

 

Precis vilka regler som vårt säkerhetsteam tillämpar har jag ingen inblick i. Men jag rekommenderar er som vet att ni kommer att sätta in och ta ut pengar regelbundet att ni verifierar era konton på egen begäran.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, rätt ska va rätt. Fick ett mail som förklarade att det är ett autosvar som de skickar ut ang. säkerhetsverifiering. (hatar fö autosvar). Så nu hoppas jag

att det räcker med att skicka en kopia på passet och ett screenshot på Netellerkontot iom jag inte har ngt VISA för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy faan vad jag hatar Everest Poker, har ju blivit tvungen att skicka in dokument och sånt fast då har de kommit med att dokumenten inte är läsbara, provade att skicka igen funkade inte då heller. Vad fan håller ni på med jävla idioter. Alltså helt seriöst kan man inte stämma dom el nått fy fan vad jag trött på detta nu asså. Ska skicka ut flygblad, mailabomba, ringa hem till ALLA för att varna dem för everest poker ( i alla fall alla som spelar poker) det ska bli mitt jobb i framtiden ska utplåna den jävla röv sidan en ggn för alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Ett dokument som styrker ditt namn och din adress, t.ex. en kopia på

en aktuell regelbunden räkning (t.ex. el, telefon, kabel-tv etc?), som

tydligt visar ditt namn och din adress. Vi behöver en kopia av en

PAPPERSFAKTURA eller kontoredovisning - inte ett dokument som du själv

skrivit ihop i word.

 

haha vad faan är det för fel på er?alltså ni söker ju verkligen efter fel har fan inte skrivit ihop det själv. Jävla idioter!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...