Gå till innehåll

Hur högt spelar Dilba?


Comandini

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sett några tv-program nu där Dilba varit med och programledarna presenterar henne som pokerproffs. Och hon säger aldrig emot utan verkar hålla med om att hon är pokerproffs?

 

Är det någon som har koll på hur högt hon spelar? Är hon bra överhuvudtaget?

 

Jag vill gissa trots att jag inte har en aning. Om hon spelar cg (vilket jag iofs inte tror) gissar jag på $0.5/$1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett några tv-program nu där Dilba varit med och programledarna presenterar henne som pokerproffs. Och hon säger aldrig emot utan verkar hålla med om att hon är pokerproffs?

 

Är det någon som har koll på hur högt hon spelar? Är hon bra överhuvudtaget?

 

Om hon är pokerproffs eller inte beror väl på hur man ska definiera ordet "pokerproffs". Jag är inget större fan av Swartling, men det han skrev i sin krönika i expressen om pokerproffs håller jag faktiskt med om. I sak menade han att det spelar ingen roll om man (Dilba i det här fallet) lever på poker eller ej, men får hon inköp till turneringar betalt osv så får hon ju i princip betalt för att spela = pokerproffs.

 

Jag tror de flesta som har poker som enda inkomst inte skulle kalla sig pokerproffs utan bara säger att man lever på poker, iaf gör alla det i min bekantskapskrets.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hon spelar 20/20 och 50/50 på cosmopol och är sjukt sämst men det är rätt många andra som är det också där.

 

Dilba är långt ifrån sjukt sämst på cc´s 20/20 kan jag säga.

 

Jag har spelat mycket på cc och en hel del med Dilba, har lite svårt att säga hur pass bra hon är, men hon försöker iaf tänka o spela poker, vilket många där inte gör.

 

Hon har väl lite stora swings för hon är gärna inne och vevar i potter, men oftast med en tanke bakom, sen ska hon ha en eloge för sin goda pokeretikett, många spelare där gnäller o hånar andra ganska ofta (jag oxå ibland :oops: ) men hon tar ett beat som en pokerspelare ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går att sharkscopa.

Hon är plus på $100 SnG men back på $50 och $200

Hon är plus på H2H, 4-manna och sexmanna och back på 9-manna (vilket stämmer in med HipsterDufus iaktagelse, hennes spelstil passar shorthandedbord)

 

Har spelat mot henne nagra ggr pa Ps, hon verkar sakna en del pokerkunskaper= Trevligt att ha henne vid bordet ! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett några tv-program nu där Dilba varit med och programledarna presenterar henne som pokerproffs. Och hon säger aldrig emot utan verkar hålla med om att hon är pokerproffs?

 

Är det någon som har koll på hur högt hon spelar? Är hon bra överhuvudtaget?

 

jag antar att hon spelar så högt som hon blir sponsrad till att göra, skulle hon börja köpa in sig för sina egna pengar hade hon nog varit gul för ett bra tag sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också spelat mot henne några gånger på Cosmo och hon vet vad hon gör, men är rätt lös; för lös för FR, som tidigare har sagts i tråden. Hon har dock sagt till en jag känner att hon tjänar mer på sin poker än på sin musik. Vet ej om det stämmer, dock. :)

 

Hon är alltid trevlig och glad vid bordet, dock, oavsett om hon vinner eller förlorar. Instämmer därmed i det HipsterDufus berättar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...