Gå till innehåll

SAJT: Whitebet


Agent Cooper

Recommended Posts

När man spelar hos Whitebet står det Total Poker på borden. Supporten slingrar sig och verkar inte vilja svara på frågan om varför en annan sajts namn används som logotype på borden. Jag vet att Redbet äger både Total Poker och Whitebet men det gör inte saken mer logisk.

 

Någon som kan förklara detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jag har spelat på whitebet en tid. Själva pokerspelet är jag mycket nöjd med men jag börjar tycka att sidan känns lite skum.

 

Jag har aldrig tagit ut några pengar därifrån och det går inte att ta ut pengar med VISA eller banköverföring (endast neteller och moneybookers) och supporten skriver att "Funktioen som tillåter bankuttag kommer inom kort att komma upp på våran hemsida".

(Sidan har ändå funnits ett tag och det borde väl vara det typ första man gör?)

 

Om man googlar "whitebet" får man 500 träffar.

Jag har provat att googla massa andra pokerrum och får alltid minst 100 000 träffar!

(Hur kan det vara så extremt få träffar??? )

 

Det är någonting med hela designen och hur sidan är upplagt som känns konstigt.

 

Är det någon som vet något mer om whitebet, om det är seriöst, om någon fått ut några pengar därifrån mm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan be supporten skicka över pengar till ditt konto på Redbet och därifrån göra en utbetalning till bankkonto.

 

Sen är det väll ganska uppenbart att Whitebet inte är att jämföra med sidor som Party,Fulltilt,Start m.m Så det är väll inte så konstigt du får mindre träffar på google...

Möjligt att hissen inte gick ända upp idag.

 

Jag har spelat på whitebet en tid. Själva pokerspelet är jag mycket nöjd med men jag börjar tycka att sidan känns lite skum.

 

Jag har aldrig tagit ut några pengar därifrån och det går inte att ta ut pengar med VISA eller banköverföring (endast neteller och moneybookers) och supporten skriver att "Funktioen som tillåter bankuttag kommer inom kort att komma upp på våran hemsida".

(Sidan har ändå funnits ett tag och det borde väl vara det typ första man gör?)

 

Om man googlar "whitebet" får man 500 träffar.

Jag har provat att googla massa andra pokerrum och får alltid minst 100 000 träffar!

(Hur kan det vara så extremt få träffar??? )

 

Det är någonting med hela designen och hur sidan är upplagt som känns konstigt.

 

Är det någon som vet något mer om whitebet, om det är seriöst, om någon fått ut några pengar därifrån mm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sidan något lojalitetsprogram?

 

Nja, dom har sånt där som man inte får prata om. :-)

 

För övrigt måste jag säga att jag är positivt överraskad över Whitebet. Satte in pengar med Neteller spelade ett tag och kunde sedan göra ett uttag med banköverföring. Pengarna fanns på mitt bankkonto inom 5 minuter!! Inget krångel förutom att man först var tvungen att föra över pengarna till Redbet.

 

Enda som fortfarande känns lite B är loggan på borden. Jag menar, hur seriöst känns det när en annan sajts namn står på borden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, dom har sånt där som man inte får prata om. :-)

 

För övrigt måste jag säga att jag är positivt överraskad över Whitebet. Satte in pengar med Neteller spelade ett tag och kunde sedan göra ett uttag med banköverföring. Pengarna fanns på mitt bankkonto inom 5 minuter!! Inget krångel förutom att man först var tvungen att föra över pengarna till Redbet.

 

Enda som fortfarande känns lite B är loggan på borden. Jag menar, hur seriöst känns det när en annan sajts namn står på borden?

 

Hur funkar denna procedur o hur lång tid tar det,kontaktar man livechat eller fixar man själv i klienten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar denna procedur o hur lång tid tar det,kontaktar man livechat eller fixar man själv i klienten?

 

Du kan föra över från Redbet till Whitebet manuellt i cashiern, från Whitebet till Redbet tror jag du måste kontakta supporten som då fixar det omgående, men funktionen skulle läggas till senare, vilket jag inte kan svara på om det är gjort i dagsläget, var ett tag sen jag pratade med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Man kan ta ut direkt från whitebet till bankkonto beroende på vem i supporten man pratar med, vissa där hävdar att först föra över till redbet är enda lösningen.

 

ja man måste ha konto på redbet.

prova logga in med samma konto på redbet som whitebet, det fungerar iaf tvärtom om man signat på redbet först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...