Gå till innehåll

Forumturnering på Svenska Spel!


isak3

Recommended Posts

Hej!

 

Jag undrar om intresse finns att ordna en forumturnering på Svenska Spel en gång i veckan. Svara på detta inlägg om du är intresserad. Hade tänkt ordna med tabell så att man har en slutsegrare efter ett visst antal veckor, sen börjar en ny turneringsperiod. Kommer med utförligare info om hur jag tänkt lägga upp det hela om intresse finns. Hade tänkt mig ett inköp på 100+10 SEK för att alla i forumet ska kunna vara med oavsett om man har en bankrulle på 500 kr eller 500 000 kr. För att skickligheten ska spela en större roll hade jag tänkt en startstack på 5000 marker och blindshöjningar var 15:e minut. Första nivån är 10/20.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

Jag undrar om intresse finns att ordna en forumturnering på Svenska Spel en gång i veckan. Svara på detta inlägg om du är intresserad. Hade tänkt ordna med tabell så att man har en slutsegrare efter ett visst antal veckor, sen börjar en ny turneringsperiod. Kommer med utförligare info om hur jag tänkt lägga upp det hela om intresse finns.

 

Vilken kostnad pratar vi om på inköpet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hej!

 

Jag undrar om intresse finns att ordna en forumturnering på Svenska Spel en gång i veckan. Svara på detta inlägg om du är intresserad. Hade tänkt ordna med tabell så att man har en slutsegrare efter ett visst antal veckor, sen börjar en ny turneringsperiod. Kommer med utförligare info om hur jag tänkt lägga upp det hela om intresse finns. Hade tänkt mig ett inköp på 100+10 SEK för att alla i forumet ska kunna vara med oavsett om man har en bankrulle på 500 kr eller 500 000 kr. För att skickligheten ska spela en större roll hade jag tänkt en startstack på 5000 marker och blindshöjningar var 15:e minut. Första nivån är 10/20.

 

Skulle säkert vara skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att skickligheten ska spela en större roll hade jag tänkt en startstack på 5000 marker och blindshöjningar var 15:e minut.

 

Låter spontant som väl långa perioder, hur lång tid skulle en sådan turnering ta med låt säga cirka 50 deltagare.

 

Vi är ett gäng som kör 5000-stackat med blindperioder på 6 minuter (på SS), de turneringarna tar mellan två och tre timmar.

 

Jag tycker generellt att forumturnering på SS låter som ett bra initiativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räkna med mig, om jag har tid. Kan inte motstå såna här roliga slaskslask-turrar. Bli inte arga när jag drar ut bara;-)

 

+1

 

Btw så kan man väl ha lite betting oxå för dom som vill? lite bets om vem som slutar högst osv, skulle sätta lite mer färg på det hela. 5 kr på att jag slutar högre än dig AnteSvante!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...