Gå till innehåll

Biggest badbeat of my life --> b2b


jaken

Recommended Posts

Okej måste skriva av mig lite så ni som orkar får gärna läsa. Det kommer även en fråga längre ner om ni orkar dit :P

 

Well har lirat poker ett bra tag och har lyckats vara vinnande på det oxå. Inga sjuka mängder men tillräckligt för mig. Har tidigare lirat på expect sen party sen stars (grindade ihop ett 360 elite för att sen byta site) Efter detta så tänkte jag prova på rakeback va lite sugen på att börja tjäna lite mer så att med rakeback varje månad borde sitta rätt fint. Aja hittar b2b iaf och det är där det vänder.

 

Har aldrig varit med om dess like och vill nu ha tipps om någon annan site/nätverk som jag kan byta till. b2b måste va det mest riggade nätverket jag någonsin varit med om och spelarna där (på min nivå som va nl 50 cg) verkar ju vara så efterblivna att jag blir galen. Dom vinner på rivern i all in situationer eller så flopar dom något fint med sina sjuka calls med sån hög rate att jag bara inte kan plussa på detta ställe även med rakeback och insättningsbonus i ryggen.

 

bara som ex sitter på AA och är lite lagom tiltad... höjjer 6-7 bb pre 2 synare kommer rags rainbow bettar lite mer än pot för att sedan gå all in på turn båda synar ena har då top pair med ace kicker... den sista som funderar en stund har gåt med med 2 4 och floppade ju ett par i 2or! klart han synar min all in och får en till 2a på rivern... hela hela hela tiden detta samma sak

 

Ni anar inte mina konspirationsteorier runt detta :P Vem fan synar all in med bottom pair.. men men aja så kan det väl vara ibland. Problemet för mig är att det inte verkar vända heller nu efter 20 000 spelade händer och kanske 2 lr 3 plussdagar... Nu vill jag inte höra nån komma med aa men kom och snacka efter 50 000 händer och förlorat 300 000 aa kul för dig men att lira såhär funkar inte för mig. När man går all in och upptäcker att man är stor favorit sitter man fortfarande på kanten av stolen och tuggar naglar för att rivern har ju inte kommit än. Jag orkar inte med detta

 

Så om någon kan komma med ett förslag på en annan site som är skattefri har rakeback och har bra trafik på nl 50 nivån gärna fullring borden oxå så det inte bara är shorthanded som man kan lira på. Jag saknar nästan stars där man kan välja och vraka mellan fullring borden där det lugnt och stilla går att ha sina sessioner och där man inte blir utdragen av totala idioter eller det riggade nätverket. För riggen på b2b är fullkomlig den går inte att övervinna AA mot 4 2 offsuite lr AA mot QQ det är ungefär lika stor procentchans på båda ungefär 70% att man förlorar. Vore ju som tråkigt om stars lr party är enda alternativen om för party suger ju med deras poängsystem och stars är inte skattefritt skulle hellre vilja ha rakeback oxå än en ipod lite då och då

 

aja behövde bara grina ut lite borde kanske ringa aftonbladet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...