Gå till innehåll

2 små problem


Lisa87

Recommended Posts

Jag har värvat en vän och det stog då att jag skulle spela in 1000 full tilt poäng o.s.v..

 

När jag tittade på "my promotions" och sedan "kolla status", så stog det "You need 1000 Full tilt points to complete the bonus FOR xxx"..

 

Jag fattade det sm att jag kunde klara bonusen ÅT min vän.

Jag har spelat ihop 1000 poäng nu och nu ska min kompis också spela in 500 poäng FASTÄN jag spelat in 1000 poäng..

 

Visst.. När man "antar" bonusen så står det att min vän ska spela in 500 poäng och jag 1000 poäng. Jag ska då få $100 och min vän $25..

 

Men när man kollar status ska det då INTE stå "du behöver 1000 poäng för att klara bonusen ÅT xx".. Tycker det är rätt missvisande..

 

 

Andra problemet:

När jag försöker skicka över pengar, så funkar det inte..

 

Det står:

 

Mottagaren av överföringen måste uppfylla detta krav:

* Slutförd kontoregistrering med postadressen angiven

 

Det har mottagaren fixat.. Mottagaren fick också ett likadant email.. Skumt?

 

Mottagaren har gjort deposit o.s.v. till sitt konto så det borde inte vara några problem..

 

 

Tankar/funderingar kring mina problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Lisa,

 

Vad gäller RAF bonusen som du nämner så står det såhär på vår hemsida:

Om du vill ha en större bonus, välj då utbetalningssätt #2, $100 för Dig; $25 för Din Vän. Dina vänner får en $25 bonus efter att ha tjänat 500 poäng, men du kan tjäna en $100 bonus per vän genom att tjäna 1 000 Full Tilt Pokerpoäng. Den korrekta översättningen är alltså $100 bonus per vän eftersom det räknas som ett erbjudande per vän.

 

Du kan läsa mer om Refer a Friend på vår hemsida

 

För att kunna skicka pengar mellan två spelare måste du som avsändare uppfylla ALLA kraven nedan. Mottagaren måste uppfylla 1 & 4.

 

1. Fullständig kontoregistrering (inklusive hela ditt förnamn, efternamn och adress)

2. Transaktionen måste vara minimum $5

3. Kreditkorts-användare måste ha minimum 90 dagars kontohistorik utan anmärkningar.

4. Du får endast ha 1 aktivt Full Tilt konto öppet.

5. Användare som betalar med tjänsterna Kontant överföringar, NETeller och Click2Pay måste ha gjort minst en godkänd insättning.

 

Hoppas detta hjälper.

 

Med vänlig hälsning,

 

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...