Gå till innehåll

Expeks kryssning. Vilka från PF ska med?


AnteSvante

Recommended Posts

Det här med expektkläder kan väl bara gälla de som kvalat via satelliter? Eller finns det info nånstans som säger annorlunda? Känns ju mycket märkligt att tvingas spela i deras kläder om man betalt själv. Att man sen får lite kläder som en del av paketet, som man kan ha för att göra reklam på stan senare är ju en annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det här med expektkläder kan väl bara gälla de som kvalat via satelliter? Eller finns det info nånstans som säger annorlunda? Känns ju mycket märkligt att tvingas spela i deras kläder om man betalt själv. Att man sen får lite kläder som en del av paketet, som man kan ha för att göra reklam på stan senare är ju en annan sak.

 

Gå in på http://www.expekt.com och läs om kryssningen. Där får du svar på din fråga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med expektkläder kan väl bara gälla de som kvalat via satelliter? Eller finns det info nånstans som säger annorlunda? Känns ju mycket märkligt att tvingas spela i deras kläder om man betalt själv. Att man sen får lite kläder som en del av paketet, som man kan ha för att göra reklam på stan senare är ju en annan sak.

 

 

det här var nog det märkligaste jag sett.

(nu har vi ju iofs fått en länk med svar allesammans)

Men varför skulle sat/inköp göra skillnad? det är ju trots allt enbart expekt-kunder..

Och finns det nån som med flit visar sej ute bland "vanligt folk" med sina såna kläder :shock:

 

som sagt, alla vet vi hur det ligger till kände mej bara tvungen att kommentera detta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"- När poker spelas skall kunden vid samtliga tillfällen bära expekt.com kläder som vi tillhandahållit."

 

Det kommer ju se skitfult ut när det endast är expekt-kunder som kommer spela och alla kommer ha deras fula? tröjor... :o

 

Men men, då får man väl ha sin egen t-shirt under, och dra på sig den fula ovanpå när man sätter sig vid ett bord, häh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Då vi har fått flertalet förfrågningar om vad som gäller kring att bära expekt.com märkta kläder så ber vi att få komma med lite färsk information(Nedan finner ni en översatt version av våra regler&villkor gällande denna punkt):

 

3. Kunder är inte tvungna att bära märkta kläder med expekt.com tryck; även om vi uppmuntrar alla våra spelare att ha detta under turneringens gång. Den spelare som vinner turneringen kommer att representera expekt.com i EPT Monte Carlo 2008. Om den spelare som vinner turneringen inte har burit expekt.com märkta kläder(Tröja) under hela turneringens gång kommer han/hon förlora alla rättigheter till detta pris och det sponsrade EPT paketet kommer att i turordning tilldelas den spelare som har burit kläder under pokerkryssningen.

 

4. EPT Monte Carlo paketet har ett värde av €13.000 totalt, varav €10.600 för inköpet och €2400 i kontanter för fick/respengar. Spelaren får inte sälja eller ge bort detta pris, och det kommer inte heller att återbetalas. Om en spelare, oavsett orsak, inte kan delta i detta arrangemang så kommer han eller hon som har vunnit detta att förlora sina rättigheter till detta pris.

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppsan, trodde att det här var PAFs kryssning när jag skrev förut.:oops: På den här ska jag självklart med, brorsan hänger på också.

 

 

Antesvante, jag är kass på ölhävning, så jag satsar på att hålla mig kvar åtminstone första handen.:-P

 

Hehe okej då. Men en öl i baren senare kan jag bjuda på iaf:-) Du verkar vara en hygglo kille.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer hänga på och både spela, blogga och fota. Beroende på hur uppkopplingen ser ut så blir det bilder och text allt eftersom eller en form av resume efter hemkomst.

Då även jag gärna spelar EPT kommer jag med största sannolikhet ha expektkläder på mig när jag spelar, men annars syns jag säkert i min "grymt snygga" svarta Pokerforum-Tshirt som även var med på senaste Ålandskryssningen där båten svämmades över av oss moderatorer.

Känn er varmt välkomna att komma fram och snacka loss och bli fotade så att vi får med så många forumiter på bild som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju faktiskt ett fint incitament ni gav oss. :D Men men, i vilket fall slipper man bära den under cashgames då. Måste man bära t-shirten överst eller kan man ha en annan ovanpå? ;-)

 

Hej freso!

 

Tröjan måste såklart vara fullt synlig för att du skall vara berättigad en eventuell vinst av vårt EPT paket. Tröjan på topp är det som gäller! ;-)

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej freso!

Tröjan måste såklart vara fullt synlig för att du skall vara berättigad en eventuell vinst av vårt EPT paket. Tröjan på topp är det som gäller! ;-)

//Expekt.com

Hehe, jag erkänner att den frågan inte var direkt seriös. :)

 

Näh, klart det inte är så hemskt... såvida inte det är varmt och man bilr übersvettig och äcklig! Det värsta är väl snarare att det blir svårare att känna igen och identifiera folk när alla har likadana tröjor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Styra samlingsplats för alla PFare som vill? Eller hakar ni bara på mig o Kraclob när ni ser oss i våra UBERSNYGGA hoodtröjor? Svårt att missa oss om ni ser oss.

 

Jo men försök styra en samlingsplats för oss PFare skulle vara trevligt. Vad är de för Ubersnygga hoodtröjor ni har?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer stå nere vid bussterminalen vid typ 1415 eller så och se väldigt förvirrad ut :)

Det var min tanke att glida runt i min oooooerhört coola PF-Tshirt, men med tanke på att jag imorse låg på 38.2 så blir det nog tjocktröjor för min del...

Men glid gärna upp med ett smil så kommer du fastna på bild *L*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer stå nere vid bussterminalen vid typ 1415 eller så och se väldigt förvirrad ut :)

Det var min tanke att glida runt i min oooooerhört coola PF-Tshirt, men med tanke på att jag imorse låg på 38.2 så blir det nog tjocktröjor för min del...

Men glid gärna upp med ett smil så kommer du fastna på bild *L*

 

Tråkigt att du blivit sjuk:cry: men jag hoppas att jag kommer le:-D hela resan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...