Gå till innehåll

Sajt med erkänt weaktajta spelare.


Preacher

Recommended Posts

Har funderat lite på att testa någon annan sajt nu på senaste, och något som vore trevligt var att hitta en med mycket weaktajta spelare.

 

B2B, kan det vara vad jag letar efter? Har konto där redan, men inte spelat där på 1-2 år, och orkar inte föra över bara för att upptäcka själv att det inte var som jag hoppats.

 

Nivå/spel är låglimit texas sh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^ Det vore naturligtvis det enklaste, om det inte vore för att jag skulle bli tvungen att installera klienten och få mitt password resettat. Sen känns det väl lite mer tidsödande att jag ska sitta å glo på låglimit texas utan att själv delta i spelet, om det nu händelsevis skulle vara någon som lirar hyffsat ofta på B2B vore det ju smidigare att få infon från den personen i fråga. Tycker jag iaf, men jag kanske är lat? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^ Jag är osäker alltså... är inte helt hundra på att jag hade fått allting fixat med passwordet på den här tiden. Spelet kan ju variera vid olika tider också t.ex.

 

Håller tummarna för att någon nämner en sajt eller hur det ligger till med B2B i nästa inlägg. :D

 

B2B har alltid varit och kommer alltid att vara weaktight. Lite dåligt med action bara,:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du prompt ha weaktajta spelare som lägger sig hela tiden så är inte SvS att rekommendera, har hört att B2B blev löjligt tajt ett tag. Så det kanske är en tanke.

 

Däremot har jag svårt att se hur man kan prioritera en sajt med weaktajta spelare mot en sajt där alla betalar av med allting bara för att man ska vända över sina hålkort, det är för mig himmelriket bland pokersajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...