Gå till innehåll

Pokertracker på EVP?


sasansasan

Recommended Posts

Hejsan alla pokerentusiaster. Lirar flitigt på NL200 och tycker det är en grym sida, hoppas ni också tycker det! Till saken hör så har jag problem med pokertracker. Jag får inte in några stats alls! Har reggat PT och gjort de inställningar man kunnat göra. Är det någon som kan hjälpa mig? Med hjälp menar jag grundlig hjälp, inte bara "tryck auto-import, sen är de klart" :-)

 

Tacksam för svar!

 

/RiggedMFSHIT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan alla pokerentusiaster. Lirar flitigt på NL200 och tycker det är en grym sida, hoppas ni också tycker det! Till saken hör så har jag problem med pokertracker. Jag får inte in några stats alls! Har reggat PT och gjort de inställningar man kunnat göra. Är det någon som kan hjälpa mig? Med hjälp menar jag grundlig hjälp, inte bara "tryck auto-import, sen är de klart" :-)

 

Tacksam för svar!

 

/RiggedMFSHIT

 

Jag antar att du har konfigurerat import från flera pokersajter och fått det att fungera bra. Det är inget särskilt man behöver göra för att få Everest att fungera, förutom att ange rätt sökvägar. Se till att hämta den senaste patchen bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...