Gå till innehåll

The - Well SKANKE


Skanke

Recommended Posts

  • Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

varför valde du att sätta bindestrecket mellan the och well, är de standard för dig?

 

Fan vet jag hur det ska vara, jag skyller det och eventuella satvfel på min dyslexilight...

 

Tror du att det är PLD som skrivit om sitt ex på flashback? LOL

 

Tänk på att jag är över trettio, jag fattade noll av det där:)

 

och, vilken är din favorit affär om du ska shoppa nya kläder?

 

Kläder köper jag så lite det går, sambon brukar kasta med nån byxa eller nåt när hon shoppar loss på typ ellos...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade jag denna handen rätt?:

 

Full Tilt Poker Game #4931853629: $22 + $2 Sit & Go (Turbo) (37442112), Table 1 - 20/40 - No Limit Hold'em - 15:52:06 ET - 2008/01/20

Seat 1: 0o ReMix o0 (1,485)

Seat 2: JPizzz411 (1,485)

Seat 3: huskerzoo (1,440)

Seat 4: lowjack63 (1,605)

Seat 5: Coaterman (1,200)

Seat 6: dekutree (1,500)

Seat 7: OBW (1,500)

Seat 8: jendo9699 (1,830)

Seat 9: ddongi (1,455)

Coaterman posts the small blind of 20

dekutree posts the big blind of 40

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to dekutree 10 of Spades10 of Clubs

OBW has 15 seconds left to act

OBW folds

jendo9699 calls 40

ddongi folds

0o ReMix o0 folds

JPizzz411 folds

huskerzoo raises to 180

lowjack63 folds

Coaterman calls 160

dekutree raises to 1,500, and is all in

jendo9699 folds

huskerzoo calls 1,260, and is all in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scenariot är som följer 6-manna NL cashgame

 

4 avarage spelare, du själv, och en jättesynstationfisk som limpar alla händer och synar ner ofta.. men han gör lite sjuka miniraisebluffar på flop och river ibland.

 

du och fisken har 150 bb var.

 

Vad väljer du AK off suit i en pot där fisken sitter på knappen och du i big blind

 

ELLER

 

AT suited där du sitter på knappen och fisken limpat

 

kort motivering krävs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad?

 

 

 

Jag väljer maten, tv kan jag vara utan, sprit har inte funkat något vidare för mig och sex.... Hmmm. Efter jag fått min önskan uppfylld, plockar jag den gode fens trollstav och hennes vingar sedan kan jag sätta på henne när fan jag har lust....

 

  1. Jag är mot dödsstraff men i vissa fall kan man ju göra undantag, tex belgiska pedofilmonstret....
  2. För aktiv dödshjälp, men det ska vara väldigt klart att personen inte kan få något vettigt av sina sista dagar/år i livet.
  3. Åker och besöker massa stora städer med min Fru.
  4. Kan inte välja..
  5. Stor stark när det begav sig...
  6. Lejonkungen
  7. Ja, mitt eget. Var ju tvungen att prova.....
  8. Nej inte något kill hångel...
  9. Martin
  10. 9,5K euro
  11. Bäst är de "kompisar" man fått. Sämst är alla idioter med idiotiska inlägg....Jag var med nästan från start och det stämmer rätt bra med att ju större forum ju svårare att sortera bort bruset...
  12. Cocacola
  13. Bigmac
  14. AK0, men vad fan vet jag om CG
  15. LG 8??U
  16. Nej, skulle inte vara nära om jag försökte. både för liten snopp och för ovig...
  17. Mest överskattad är: kommer inte på nån, Satan....
  18. Mest underskattad är: Alla moderatorer som kämpar sig blåa för att få det att fungera men mest får skit för att de är för tuffa eller för veka...
  19. Har så gott som inte träffat någon av de som postar frekvent, tjötar väl till och från på msn med kanske, 5-6st därav ett par väldigt regelbundet och mycket...
  20. Inte den blekaste vem som tjänat mest. Säkert någon som sysslat både med själva spelet och siter och kanske något skin....
  21. Jag går på alla lögner så enligt mig ljuger ingen :)
  22. Skulle tillbringa tiden med Ängeln17, jag vet att jag har massor att lära från den mannane, men jag känner även att han skulle kunna få ut något av att hänga med THE Skank
  23. Skulle torska mot de flesta HU for rulZZZ. Säga att jag kan ha coinflip mot Eury,Ängeln, Juggler och klyka...
  24. Finns det säkert men jag glömmer alltid bort vem som har skrivit idiotinlägg...
  25. Bättre än 75%, tveksamt Bättre än 50% ja varför inte...
  26. Jag tillhör nog den % av befolkningen som vet att han är smartare än 90% av befolkningen innom ett väldigt smalt fält av kunskap men ohälpligt efter inom andra...
  27. Jag skulle bitchslappa, dev för där har jag en rimlig chans att inte dö efteråt :)
  28. Jag kan väl tänka mig att bli ett jaktplan...
  29. Inga droger....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scenariot är som följer 6-manna NL cashgame

 

4 avarage spelare, du själv, och en jättesynstationfisk som limpar alla händer och synar ner ofta.. men han gör lite sjuka miniraisebluffar på flop och river ibland.

 

du och fisken har 150 bb var.

 

Vad väljer du AK off suit i en pot där fisken sitter på knappen och du i big blind

 

ELLER

 

AT suited där du sitter på knappen och fisken limpat

 

kort motivering krävs!

 

Heheh hur fan ska jag veta det. Jag tar AK, nån av average spelarna höjer fisken synar. Jag slår upp rejält average spelaren ställer och jag sitter där med penisen i stupröret ännu en gång....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har varit det mest pinsamma du gjort, alla katagorier...

 

Var i Halmstad, vi hade lirat lite bowling. Jag och en polare går ut och käkar.

Efter ett antal pilsner och en god middag kommer vi på att vi ska ta springnota:oops: . Han glider iväg in på muggen sedan går han ut. Jag sitter kvar på uteserveringen och har stenkoll på personalen. I ett utsökt läge när ingen personal kollar åt mitt håll, tar jag likt en smidig puma ett giganstiskt hopp över räcket och landar rakt in i en polisbil. GAMEOVER!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken klubb bowlar du med?

 

Började spela i Trosa i en klubb som hette Tanga BK:), efter det blev det Four XXXX BC oxå det i Trosa. Sedan styrde jag kosan till Katrineholm och spelade med Avance Bowling. Det var där jag var med om att vinna SM-guld. Efter det har jag spelat i Nyköping med Brio och sedan med FourX igen. Nu har jag lagt av....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började spela i Trosa i en klubb som hette Tanga BK:), efter det blev det Four XXXX BC oxå det i Trosa. Sedan styrde jag kosan till Katrineholm och spelade med Avance Bowling. Det var där jag var med om att vinna SM-guld. Efter det har jag spelat i Nyköping med Brio och sedan med FourX igen. Nu har jag lagt av....

 

 

Namn?

Då har vi förmodligen möts.

Spelar själv i Elbogen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många 300-serier har du gjort?

 

Hur mycket skiljer sig din snittpoäng per serie mellan spel på nyvaxade banor med eget klot och discobowling i en vanlig sunkhall med "låneklot"? Nykter i båda fallen.

 

Endast en 300 serie på match/tävling ( det är de som registeras på förbundet).

Annars har jag väl slagit ca 8st på träning....

 

 

När jag la av låg jag på 210 i snitt över 150 serier den säsongen.

Säg att jag skulle snitta runt 180 när det är disco+sunkhall/klot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...