Gå till innehåll

Bonusar


Altinell

Recommended Posts

Hej, har en snabb fraga angaende bonusar pa olika pokersajter (tanker da mest pa pokerstar). Om jag satter in 50 dollar sa maste jag spela ett antal hander for att fa ta del av detta 100% erbjudande de har. Men efter jag har fatt min bonus, kan jag gora en insattning pa ytterligare t.ex. 50 dollar samtidigt som jag tar ut 50 dollar sa att jag hela tiden har en bonus tickande? Om inte, finns det andra satt att fa ut maximalt av bonuserbjudanden? Tack pa forhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, en bonus kan du bara utnyttja en gång. Det finns ibland så kallade "reloadbonusar" som du kan utnyttja efter den första bonusen men de brukar i regel motsvara halva värdet av den första bonusen.

 

Maximalt brukar du få ut genom att sätta in så mycket pengar som möjligt. Är bonusen t.ex. 100% upp till 500 dollar så ska du helst sätta in 500 dollar. Då blir du ju dock fast på siten tills bonusen är helt clearad (om den inte betalas ut stötvis) så man får ju väga lite för och nackdelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, har en snabb fraga angaende bonusar pa olika pokersajter (tanker da mest pa pokerstar). Om jag satter in 50 dollar sa maste jag spela ett antal hander for att fa ta del av detta 100% erbjudande de har. Men efter jag har fatt min bonus, kan jag gora en insattning pa ytterligare t.ex. 50 dollar samtidigt som jag tar ut 50 dollar sa att jag hela tiden har en bonus tickande? Om inte, finns det andra satt att fa ut maximalt av bonuserbjudanden? Tack pa forhand!

 

Jag lirar själv på cryptologic-nätverkar och där får man en ny bonus varje månad, så visst finns det hyfsade såna. Kombinationen med rakeback gör att det brukar bli en hyfsad summa varj emånad.

 

Pokerstars däremot är så stora så där lär du inte kunna få flera bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...