Gå till innehåll

Poker 2008


Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Kollade upp Nyköpingsklubb, men det verkade nedlagt...

 

Nästan så att det är bud på det...men jag har inte riktigt tid att starta ngt helt nytt...kanske ska kolla om det finns ngt i Oxelösund. Om inte där så är nog Norrköping det närmaste man kan komma...

 

Kanske det finns fler som ser denna tråd och nappar på att starta något nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry att jag inte kunnat svara tidigare. Verkligen kul att det rör lite på sig!

 

Precis som Leztat har inte jag heller ngn koll på lokaler men det kanske kan vara en ide att slå ihop ett par mindre privata klubbar till en större, om alla skulle vara med på det?

 

Ngn "klubbansvarig" här? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vore självklart kul med en ny poker klubb i nyköping. Jag var en del på den gamla och den var väll helt ok när den va som bäst, men mot slutet kändes det inte alls motiverat att gå dit av olika anlednigar.

Om det är någon av er som funderar på att dra i gång en klubb i nyköping igen så hoppas jag att det kommer vara seriöst och ordnat. Då lovar jag att det finns intresse i nyköping.

Kan på rak arm säga att jag vet en handfull personer som skulle kunna bli regulars på en seriös klubb i nyköping.

 

//Litch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra Litch, nu börjar snacket gå om en ny klubb i stan. :-D

 

Tyvärr har jag inte så mycket tid att jag kan dra igång ngt själv om det ska vara lite kvalité och hyffsat seriöst.

 

However, om några som har lite mer känningar i stan och kanske tom var med då det fanns en klubb börjar, så hjälper jag gärna till. Det tror jag även att fler i tråden skulle tänka sig.

 

Go litch go! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...