Gå till innehåll

The Well: Rooney


Rooney

Recommended Posts

Vad tycker du om Lisa87s dagbok (om du inte har läst den får du göra det före du svarar.)

 

Jag läser inte randomdagböcker på PF utan bara de jag vet vilka det är som skriver (Typ kaffedopp, dawwe) och hade ingen aning om att den ens existerade. Som det verkar så whinar hon ju dock rätt bra och de flesta som skriver där inne verkar mest vara ute efter bilder på henne så värst mkt till dagbok är det väl inte. Det där med whine i början av karriären känner jag dock igen mkt av mig själv i ;) Att whina av sig i dagböcker är ett bra sätt att inte tilta vid borden och det är huvudanledningen till att jag under hela min karriär skrivit dagbok.

 

 

Top 5 tv-serier?

Favoritskådisar samt mest överksattade skådis(ar)?

 

Om du fick vara ett fotbollsproffs i ett par veckor, vem skulle du vara ?

 

Är du och sorenkk och emilio_15 vänner irl och spenderar mycket tid ihop?

 

Om du resten av ditt liv bara fick lyssna på 5st band/soloartister vilka skulle de vara?

 

Ditt bästa resmål?

 

Favoritdagbok på pf?

 

Om du tvingades vara någon på pf i ett år vem skulle du välja?

 

Säg något du skäms över med dig själv.

 

*1. Californication 2. Entourage 3. The O.C 4. Prison Break 5. Heroes

*Matt Damon, lätt. Älskar Bourne filmerna.

Överskattad typ Brad Pitt och Angelina Jolie/Jessica Alba.

*Cristiano Ronaldo utan tvekan

*Jag har träffat sorkenkk en gång IRL. Pratat med honom en del på msn och skrivit mkt på samma forum. Närmre relation än så har vi inte. emilio_15 har jag aldrig någonsin träffat och det enda vi gjort är pratat på msn/forum.

*Saosin, Augustana, Bryan Adams, Snoop Dogg, The Fray

*Drömresemål är nog Fernie i Kanada för skidåkning och Mauritius för sol och bad. Det bästa jag besökt är väl Thailand.

*Zumsar har typ den enda vettiga dagboken där det skrivs mkt bra.

*Hmm... Svår fråga. Skulle nog ta Gretko eller Cassano eftersom de verkar vara sjukt sköna människor som jag har oerhört mycket att lära mig av pokermässigt.

*Min vänsterfot där 4/5 tånaglar är svampinfekterade. Tyckte synd om massörskorna i Thailand. Ska ta tag i det nu dock så jag blir av med det.

 

Bra frågor här med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Straffskalorna är enligt mig på tok för låga helt enkelt. Och polisens prioriteringar. Man kan sitta och jaga efter piratkopierare men våldtäcktsmän och annat kan dra runt lite hur som helst. Detta är bara den spontana känslan jag har. Blir bara förbannad när jag läser att idioterna som sparkade ihjäl Ricardo döms till 3 års sluten ungdomsvård också. Vad fan är det liksom.

 

Men som sagt, det kan bli en segdragen diskussion och allt det här är bara en allmän uppfattning hos mig. Jag är inte direkt insatt utan det är bara en uppfattning jag byggt upp efter hand med allt man läser i tidningar o.s.v Tycker du annorlunda har du säkert argument som krossar mina o.s.v, men den diskussionen behöver vi som sagt inte ta här :)

 

"I måndags dömdes de för Riccardos död – anhölls för ny misshandel i går"

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1614080.ab

 

Sånt här du tänker på antar jag....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"I måndags dömdes de för Riccardos död – anhölls för ny misshandel i går"

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1614080.ab

 

Sånt här du tänker på antar jag....

 

Ungefär så ja. Fast det där ska man väl inte ta för allvarligt på. Aftonblaskan kan ju skriva lite vad som, och nyhetsvärdet på en sån där händelse är ju enormt just nu, och antalet som vill sätta dit dem är ju ett par.

 

 

Trivs du i skåre?

 

Det är ett ok ställe att bo på men jag lär inte stanna allt för länge till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du bor i Skåre, har du nån connection till den ökända "Skåre Guerilla", aka ClanSG, som mixade på CB och ställde till massa rabalder på cs-scenen för (vad som nu måste anses vara) många år sedan? Belmont, den magiska simhopparen och hans vänner?

 

 

Svar ja :) cArn går ju fortfarande riktigt bra. Kul för honom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ljuger du om att du aldrig haft ett ons?

 

Vad skulle du kallas om du var en superhjälte?

 

Hur stor chans tror du det är att vi två kommer träffas innan vi dör?

 

 

Vet du något om mig som inte jag vet? :D

 

Jag skulle nog tyvärr passa väldigt dåligt som superhjälte och har ofantligt dålig fantasi så pass

 

95% typ om båda fortsätter med poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...