Gå till innehåll

Bestpoker kasst?


Patruck

Recommended Posts

Har spelat på Bestpoker i en månad och redan stött på flera allvarliga problem!

 

1. Ibland stängs pokerbordet ner mitt i en turnering (kanske beror på Onegame).

 

2. Troligtvis lurad på en bonus! Crazy Christmas bonusen som skulle vara marknadens bästa bonus:

"For those who haven’t been active in November this is the best promotion to date!"

Jag samlade ihop poängen som behövdes och mailade om vad jag ville ha! Men som svar får jag: Du är inte berättigad denna bonus då du inte var medlem i november!

Enligt mig står det att det är den bästa bonusen för dom som inte var aktiva. Jag var inte aktiv, eftersom jag inte var medlem.

Fine om dom sagt det här i början på poäng samlandet, men nu är det lite sent! Har snackat i chatten och hon vidarebefodrade till tävlingsansvarige!

 

Om jag nu inte skulle få bonusen kommer jag definitivt byta sida på en gång! Detta håller verkligen inte!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med inaktiv menade som naturligtvis spelare som hade ett konto på sidan. Det handlade egentligen inte om hur inaktiv man hade varit utan att man skulle spela in fler poäng än föregående månad. Vilket ledde till rabaterade priser i vip-shopen.

 

Man skulle mao ha ett befintligt konto på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...