Gå till innehåll

Mansion,nerkopplad varannan giv!!??


__AAAA__

Recommended Posts

Som rubriken lyder, har ända sen i förrgår försökt spela på Mansion, men helt omöjligt, då jag blir nerkopplad i ett...!!!*inte så kul*:evil:

Som mest hann jag se 3 givar innan det var dags igen..

 

Någon som vet vad detta kan bero på??

Jag har bredband 24Mbit/s och 1 månad gammal dator, så tror faktist ej det beror på varken hastighet eller dator som deras support säger....

 

Har inga som helst problem på andra sajter, och har heller aldrig haft.

Så om någon har tips på vad det kan vara, tar jag tacksamt emot det ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som rubriken lyder, har ända sen i förrgår försökt spela på Mansion, men helt omöjligt, då jag blir nerkopplad i ett...!!!*inte så kul*:evil:

Som mest hann jag se 3 givar innan det var dags igen..

 

Någon som vet vad detta kan bero på??

Jag har bredband 24Mbit/s och 1 månad gammal dator, så tror faktist ej det beror på varken hastighet eller dator som deras support säger....

 

Har inga som helst problem på andra sajter, och har heller aldrig haft.

Så om någon har tips på vad det kan vara, tar jag tacksamt emot det ;-)

 

Hur såg det ut när du blev nerkopplad? Senaste dagarna har jag haft problem med att alla fönster (inkl lobbyn) helt plötsligt försvinner. Själva applikations-processen verkar fortfarande vara igång. Har oftast haft PokerTracker och GameTime+ igång samtidigt.

Någon som haft liknande problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allting bara "låser sig" sen efter ett tag står det i chattrutan: you are disconnected, trying to reconnect...1,2,3,4,6 osv, sen händer inget mer,

 

då stänger jag ner alltihop, och vips så funkar internet igen?

Loggar in igen, men samma prodecur igen hinner alltså max se 3 givar som mest om jag har tur... :-/

 

Har både chattat och meilat med deras support, men dom kan ej hjälpa mig, ber mig bara tömma internetfiler etc, som jag redan gjort typ 1000gånger!

 

Kan påpeka att jag har ej ens haft några andra program uppe samtidigt, samt att jag försökt köra på bara ett bord, men icke...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allting bara "låser sig" sen efter ett tag står det i chattrutan: you are disconnected, trying to reconnect...1,2,3,4,6 osv, sen händer inget mer,

 

då stänger jag ner alltihop, och vips så funkar internet igen?

Loggar in igen, men samma prodecur igen hinner alltså max se 3 givar som mest om jag har tur... :-/

 

Har både chattat och meilat med deras support, men dom kan ej hjälpa mig, ber mig bara tömma internetfiler etc, som jag redan gjort typ 1000gånger!

 

Kan påpeka att jag har ej ens haft några andra program uppe samtidigt, samt att jag försökt köra på bara ett bord, men icke...

 

 

 

Har du en router? I så fall, prova utan den, eller starta om den, för att se om den kan vara orsaken till problemet. Routern kan vara överhettad eller ha sin NAT (dns) tabell full.

 

Det kan finnas en rad andra orsaker, vilka kan vara svåra att felsöka

- din internetleverantör eller ngn burk på vägen till Mansion har problem, eventuellt kan det felsökas med traceroute

- instabil uppkoppling för nätverkskortet (särskilt trådlösa eller sådana som är inbyggda i moderkortet kan ha sådana problem)

- instabilt modem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...