Gå till innehåll

Lås


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 772
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det känns som du gått från våra låga nivåer till NL1000 på nolltid... hoppas det fortsätter gå bra!

 

lycka till med din nystart

 

tack =)

Jo det har gått ganska snabbt upp. Innan jag var 18 så spelade jag ju men jag var inte vinnande på nl$100 ens. Var då hyffsad i turneringar och SnG's så jag plussade på det. Så fyllde jag ju 18, vann 2 SM, 1 vecka efter det så signa jag upp på cardrunners, satt in pengar på svenska spel och började spela 5/10NL, och har inte tittat tillbaks =)

 

Fan asså, jag har spelat turneringar de senaste 2 dagarna och det är stört vad fuckad dygnsrytm man får! Nu när jag titta på klockan och trodde den var 18 typ så var den 23 00 =( Ajja får väl försöka på nattgrind, har ju 1L cola kvar som kan hålla mig vaken ett tag till =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAME #1115420479: Texas Hold'em NL $10/$20 2008-08-12 23:01:10

Table Ixia (No DP Heads Up)

Seat 3: SophieDuck ($2 000.00 in chips)

Seat 8: Hero ($4 079.00 in chips) DEALER

Hero : Post SB $10.00

SophieDuck: Post BB $20.00

 

Holecards:

Dealt to Hero [ :Td::Kd: ]

RAISE Hero , NF $60.00

RAISE SophieDuck, NF $240.00

Hero : Call $180.00

 

Flop:

[ :2d::Th::8d: ]

SophieDuck: Bet $320.00

Hero : Call $320.00

 

Turn:

[ :5h: ]

SophieDuck: Bet $520.00

Hero : Call $520.00

 

River:

[ :8h: ]

SophieDuck: Check

Hero : Bet $1 080.00

SophieDuck: Allin $920.00

 

SUMMARY:

Total pot $4,159.00 Rake $1.00

SophieDuck: Shows [ :Tc::Jc: ]

Hero : wins $4 159.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade min bästa poker på månader nyss i en HU, spelade ungefär 100 händer kanske och jag plocka ner varenda bluff av han även när jag själv var tom och jag fick han att på något vis stoppa in 55% av sin 100bb stack preflop när jag 5beta han, bara för att han sen skulle folda på J94r brädan =) hade TT så min hand var väl bäst men ändå så undrar jag hur man foldar efter att ha degat in så mycket. Han var absolut ingen dålig spelare heller, en TAG regular som jag undvikit att spela mot tills nu när han kom och satt sig mot mig =) en sämre spelare hade nog förlorat mycket mer än $2k som han gjorde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp kanske 60k kr den här månaden atm, sjuka svings nu när jag provat på omaha. Igår backa jag typ 24k kr(50/50 omaha/texas) och idag e jag pluss typ 35k kr. Mestadelen kom från $5/10 PLO som jag nu börjat pröva på.

Jag tycker CR's PLO filmer är svinbra och jag känner att dem hjälper mig som fan. Ska fortsätta pröva på $5/10 PLO så länge jag vågar, se mer CR filmer och inte hamna i en badstreak så jag slutar våga spela PLO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Hur många event skall du spela i pokersm? Hur många skall du klonka?

 

Fler än förra året?

 

Ska verkligen försöka vinna en till ring, men jag vet inte om jag hinner spela alla för jag ska till holland och spela master classics of poker så jag kanske sitter på flyget under fixet limit turren.

 

Btw, någon mer som ska på master classics of poker ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

×
×
  • Skapa nytt...