Gå till innehåll

Utility Bill?!?


tommie88

Recommended Posts

  • 1 year later...
Mobilräkningen fungerar fint.

 

 

Icke, fått svar av neteller att mobilräkning inte fungerar. Vad ska jag göra som bor hemma och inte får massa standard räkningar som el, vatten, hyra etc?

 

Har skickat in både deklarationen och mobilräkning och inget av de har godkänts. Deklarationen skickades till och med in på deras initiativ. Sämsta jag varit med om. De har låst mitt konto med mkt pengar nu i 2 månader och jag har ingen aning om hur jag ska få upp det. De godkänner ju ingeting och är fruktansvärt ohjälpsamma...

 

Hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neteller är sådär att ha att göra med :)

 

jag löste det genom att skicka in ett "bank statement" dvs ett kontoutdrag från din bank. brukar väl trilla in ett sådant i månaden, annars kan du säkert bara be banken om ett.

 

jag får mina i .pdf form via internetbanken, men det var inget som neteller godkände så fick glatt skriva ut samma papper, ta ett kort på det och sedan skicka in det, för att få det godkänt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neteller är sådär att ha att göra med :)

 

jag löste det genom att skicka in ett "bank statement" dvs ett kontoutdrag från din bank. brukar väl trilla in ett sådant i månaden, annars kan du säkert bara be banken om ett.

 

jag får mina i .pdf form via internetbanken, men det var inget som neteller godkände så fick glatt skriva ut samma papper, ta ett kort på det och sedan skicka in det, för att få det godkänt :)

 

:lol: :lol: Underbart! :lol: :lol:

 

Undras om handläggarn på neteller kommer från något statligt jobb i ett ovanligt byråkratiskt land eller satsar på att få det på lite sikt...

 

On topic: hoppas att det löser sig för trådskaparen. Inte roligt alla gånger att behöva stångas med trångsynta byråkrater.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...