Gå till innehåll

Expekt bonus


Nikooo

Recommended Posts

Jag fick den här mail idag, undrar om den är en bra bonus?

 

$2000 Pokerbonus - Endast för dig!

 

Börja spela poker hos oss igen och under tiden spelar du in Frequent Player Points (FPPs). För varje 375 FPPs du samlar ihop lösgörs automatiskt $5 av bonusen. Du har totalt 60 dagar på dig att spela in hela bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att den är apdålig.

 

Dessutom så ska väl hela det här forumet bojkotta expekt. Det vrålade alla om för ett knappt år sedan iaf. Men folk glömmer snabbt...

 

Var många som var nöjda med expekt också. Samt var förvånade över att de lät bonusen fortgå så länge som den gjorde.

Själv räknade jag med att de skulle cancella bonusen 10 dagar innan de verkligen gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att den är apdålig.

 

Dessutom så ska väl hela det här forumet bojkotta expekt. Det vrålade alla om för ett knappt år sedan iaf. Men folk glömmer snabbt...

 

Jag glömmer aldrig hur Expekt skämde ut sig. När en ung nervös kille från Expekt ringde och försökte locka tillbaka mig för ett par månader sedan sa jag rakt ut vad jag tyckte om skit-Expekt. Han började stamma och visste inte riktigt vad han skulle säga. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...