Gå till innehåll

Betala tillbaks missklick?


lappen

Recommended Posts

Vet inte om det här är rätt del av forumet.

 

Spelade idag där jag fick se floppen gratis från BB med 93 off.

SB hade limpat in och han instaställer på 932 flopp.

Han hade 320BB i stacken och jag hade 172BB.

Jag synar och han visar upp 85 off,min syn är naturligtvis lite tveksam men det intressanta hände efteråt.

Han börjar på att kräva pengarna tillbaks och att det vore det mest självklara att det var en missklick från hans sida.

Naturligtvis så talade jag om för honom att det kunde han glömma.

Kikade in på några andra bord han satt på och jag sa samma sak där att det var missklick och att jag inte var ärlig som lämnade tillbaks pengarna.

 

Hur ser ni andra på den saken?

Intressant att höra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Missclick är väl sånt som händer ganska ofta när man spelar på nätet. Lite som att göra självmål i fotboll, inte fan släpper då motståndarna in ett mål med flit för att det ska bli rättvist.

 

Jag vet inte hur man helt ska skydda sig från sådana klick. Många pokerställen funkar ju så att de ger sina bord fokus i windows. Sedan tolkar de inom en tusendels sekund ens klick som en handling. Har råkat ut för det massor av gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den enda gången jag skulle kunna fundera på att betala tillbaka är om det är ett helt uppenbart missklick av karaktären c/c på rivern med 7 högt och jag vet vem spelaren är och han ber att jag ska betala tillbaka dock tror jag fortfarande inte jag hade gjort det. zeebo berättar i sin blogg att han c/c rivern med ett missat drag som var 8högt eller nåt sånt och motståndaren skickade tillbaka pengarna det rör ju sig dock om high stakes där spelarpoolen är mer begränsad och ens rykte är viktigare.

 

Att betala tillbaka i handen i fråga är ju dock ett massivt skämt, en sak du skulle kunna göra är att skicka 0.01$ till honom och om det är möjligt skriva en kommentar i stil med HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA eller "thanks for the free monies" eller något att för att jävlas med honom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...