Gå till innehåll

Bannade användare


Recommended Posts

  • Svars 387
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ola Brandborn, egen begäran 14 dagar

gdaily, egen begäran for ever

 

Så var en arbetsdag till ända, och jag tackar härmed för mig som moderator på PF. Fem år blev det...

 

Jag jobbade med poker.se i fyra av dessa åren, med bland annat artiklar, liverapportering, dagens fråga och fråga Ola. Dagens fråga ja... i början kunde jag lägga upp ett lager och ha det lugnt på kvällarna, medan i slutet så var det en ren pina att komma på något nytt att skriva om varje dag. Det var många kvällar jag hade riktig ångest 23:30. Så av den anledningen var jag inte så ledsen när poker.se sa upp mitt konsultavtal för någon månad sedan.

 

Däremot hade jag gärna fortsatt med Fråga Ola. Den är nu omgjord till Fråga Proffset - featuring William Thorsson just nu. Passa på, han kan ge lite kul och insiktsfulla svar om pokerproffslivet antar jag.

 

Jag känner mig själv, om jag inte slutar helt så kommer jag ändå sitta framför forumet 10 timmar per dag, fast obetalt. Så jag måste helt enkelt avgå som moderator, jag måste tvinga mig från datorn och börja leva. Jag får helt enkelt stänga av gdailykontot och Ola Brandbornkontot, den senare på 14 dagar kanske... De som tippade vid nyår att "Ola stänger av Ola" ska ju få rätt i det, såklart.

 

Jag letar nu jobb. Detta har inneburit att jag varit tvungen att tacka nej till att leka pokerfinnkampen med två sajter. Jag har helt enkelt inte råd att "ta meot smulor från den rike mannens bord", jag behöver ha en lön att leva på, inte en tävling då och då.

 

Vill ni mig något så lär ni hitta mig på pokercampus.

 

Tjena tjabba hejsan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...