Gå till innehåll

Grattis Kalla!


Erna113

Recommended Posts

Inte ÄNNU en folkkär stjärna i en tråkig idrott, snälla gud. Ursäkta min dåliga attityd.

 

Förstår inte heller det roliga med skidåkning.

Alldeles för dålig konkurrens, finns typ inga ställen alls i världen att träna ordentligt på, eller knappt i sverige heller.

Löpning eller cykling är mycket intressantare av uthållighetsidrotterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Förstår inte heller det roliga med skidåkning.

Alldeles för dålig konkurrens, finns typ inga ställen alls i världen att träna ordentligt på, eller knappt i sverige heller.

Löpning eller cykling är mycket intressantare av uthållighetsidrotterna.

 

Cykling är iofs också ganska tråkigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min finska fru satt i soffan och gapade; "DOPING". 2 * Priceless! :mrgreen::mrgreen: .... dessutom tjoar hon för att Sverige fick stryk av Canada i JVM-finalen... -Men var är Finland då? Spelar ni curling kanske? 3 * Priceless! 8-)

 

Då kontrade du och kallade Kuitunen för Dopinen resten av sändningen, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon var riktigt bra som ung, krossade jvm ifjol.

 

Jag åkte av nån jäkla anledning skidor när jag var 10 år.

Kommer ihåg en tävling när jag startade sist av killarna och kalla startade 30s efteråt. Var mardrömmen att bli ifrånåkt av tjejjer, så öppna stenhårt men tog inte länge innan den lilla brudjävel och flyger förbi i spåret och går i mål säkert en minut före på 3km.

Jag slutade efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luktar doping lång väg tyvärr, såg ut lite som när Elofsson blev ifrånåkt av en ständigt spurtande Mühlegg(Salt lake 2002)

 

Att ta in 50sekunder mot en av världens främsta skidåkare i det som antagligen är världens hårdaste skidlopp, känns rimligt?

 

Hoppas dock att hon är ren.

 

Är du dum? Du kan ju inte ha sett tävligen, eller? Hon åkte ju inte ens nära snabbast av alla! RRRRRRRRRReeeeetarded!

 

 

Men dåligt hon är...inte!! :D :D

 

EDIT: Vårda språket tack! /Appel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte hört talas om superdoping som är omöjlig att spåra?

 

Visst ligger doparna "alltid" steget före, men att basera dopinganklagelser på att hon under 10 dagar varit riktigt duktig håller inte. Som jag frågade i ett inlägg tidigare, är Björndalen dopad? Bauer? Neuner? Magdalena Forsberg? Klüft? Musse? Wissman? Anna Hansson? Hellner? Är alla dessa dopade? Knappast. Kan någon av dessa vara dopade? Kanske, men anklagar man någon specifik av dessa för doping pga att de slagit igenom snarare än något a la Rasmussen så sänker man alla dessa med ett skott.

 

Jag är ganska säker på att de finns ganska många träningsfenomen inom idrotten så som det finns spelare inom pokern som nöter och nöter och helt plötsligt slår igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dig? Varför luktar det dopning lång väg bara för att hon är mycket bättre än en tidigare dopad finne? Då måste ju alla som åkte snabbare Kalla också vara dopade, eller?

Måste väl skriva "sry" så att jag inte blir avstängd.

Har du någon form av intim/nära personlig relation med Kalla? Annars kan jag verkligen inte förstå varför du blir så väldigt upprörd. Enda jag baserar dopinglukten på är att hon tog ifatt 50sekunder(UPPFÖR EN JÄVLA SLALOMBACKE FÖR FAN) och sedan flög förbi finskan(HON SOM DOPAT SIG TIDIGARE DU VET) när det passade.

 

Det hela såg som sagt ruggigt likt en tidigare uppgörelse mellan dopad och odopad skidåkare. Nu hoppas jag självklart att hon är ren, men skulle inte bli ett dugg överraskad om det visade sig att det förekom någon form av doping.

 

Ditt "sry" kan du ta och stoppa upp i valfri kroppsöppning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon form av intim/nära personlig relation med Kalla? Annars kan jag verkligen inte förstå varför du blir så väldigt upprörd. Enda jag baserar dopinglukten på är att hon tog ifatt 50sekunder(UPPFÖR EN JÄVLA SLALOMBACKE FÖR FAN) och sedan flög förbi finskan(HON SOM DOPAT SIG TIDIGARE DU VET) när det passade.

 

Det hela såg som sagt ruggigt likt en tidigare uppgörelse mellan dopad och odopad skidåkare. Nu hoppas jag självklart att hon är ren, men skulle inte bli ett dugg överraskad om det visade sig att det förekom någon form av doping.

 

Ditt "sry" kan du ta och stoppa upp i valfri kroppsöppning.

 

Slalombacken passar ju Kalla väldigt bra medans det inte hör till Kuitunens starka sidor. När det är just så brant och lång backe så är den tidsmässiga skillnaden inte så konstig. Hade banan varit platt hade hade det legat närmare till hands att misstänka doping.

 

Har faktiskt sett liknande ifatt- och omåkningar utan att det talats om doping.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda jag baserar dopinglukten på är att hon tog ifatt 50sekunder(UPPFÖR EN JÄVLA SLALOMBACKE FÖR FAN) och sedan flög förbi finskan(HON SOM DOPAT SIG TIDIGARE DU VET) när det passade.

Men snälla, finskan hade ju mjölksyra upp över öronen. 50 sekunder uppför en slalombacke är ju ingenting.

Hade varit jävligt anmärkningsvärt om det hade varit NERFÖR backen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...