Gå till innehåll

Så.. vem är egentligen Sveriges stiligaste karl?


Nidson

Recommended Posts

Jag bara undrar: hur fick du idén till tråden och hur kom du på just dessa två herrar som enda kandidater?

 

Kommer faktiskt inte på någon svensk man som jag spontant tänker på som stilig. Har iofs inte lyckats frammana ens en gnutta homoerotiska tankar, men det borde gå att komma på nån ändå. George Clooney är ju stilig. Christer Sjögren och Ragnar Dahl-x är inte riktigt i samma liga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Filip; Lössläppt singel.

Fredrik; Stadgad familjefar

Hittar inte exakta definitionen, men med stilig menar iaf jag någon som är stolt, rakryggad, elegant, välklädd och etikettsmässig (inte nödvändigtsvis snygg...nämnda faktorer kan iaf uppväga en del utseendemässiga skavanker).

 

Ett par jönsar som käkar bitar av egna skinkan platsar inte riktigt. Skulle nog t o m våga hävda att de är raka motsatsen. Trots tweed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara undrar: hur fick du idén till tråden och hur kom du på just dessa två herrar som enda kandidater?

Well, det är ju fredag och allvarligt talat tror jag att båda Christer och Ragnar skulle hamna rätt långt upp vid en folkomröstning. Visst, det kan hända att jag missat nån, men varken Dolphan eller F&F tycker jag kan klassas om stiliga på samma sätt som mina kandidater.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tråd :)

För det är ju en grym skillnad på "stilig" och "snygg" eller "sexig".

Känns som att Christer Sjögren ligger bra till.

Personligen tycker jag att när Lars Berghagen drar på smilbanden, precis sådär som bara han kan, och skrockar ett härligt skratt - ja, då är han strålande stilig :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...