Gå till innehåll

Everest poker nere?


sunray

Recommended Posts

Sweet, plockar uoo AA, floppar triss, betar och en kille pushar. Slickar mig om munnen och ska syna för att plocka en pott på nästan 150$ närskiten hänger sig . Efter en liten stund kommer jag tillbaka in en stund och ser att jag plötsligt ligger minus de 30$ jag redan hade i potten. Ingen all-in protection hade jag kvar heller efter tidigare urkopplingar från klienten....

 

Tack så mycket Everest, ni är klart duktigare än mig på det här med programmering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweet, plockar uoo AA, floppar triss, betar och en kille pushar. Slickar mig om munnen och ska syna för att plocka en pott på nästan 150$ närskiten hänger sig . Efter en liten stund kommer jag tillbaka in en stund och ser att jag plötsligt ligger minus de 30$ jag redan hade i potten. Ingen all-in protection hade jag kvar heller efter tidigare urkopplingar från klienten....

 

Tack så mycket Everest, ni är klart duktigare än mig på det här med programmering.

 

 

Värdelöst om de inte kan kompensera oss för sin inkompetens. De har haft problem med sina servrar länge utan att göra ett sk*t åt saken. Jag torskade massor av pengar pga av deras usla software. Skojare hela bunten. Helt värdelösa Everest borde läggas ner!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest Poker hade tillfälligt tekniska problem under onsdagen och torsdagen. Vi ber om ursäkt för detta! Vi har nu rättat till det som orsaka dessa störningar.

 

Om någon spelare anser sig ha förlorat pengar p g a detta ber jag att ni kontaktar Everest Pokers spelarsupport.

 

Måste backa lite i min ilska. Jag skickade in historiken och fick tillbaka mina förluster. Inte mina potetiella vinster.Fick också en bonus. Inte mycket men det var mest principen. Det var stort av Everest!!

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...