Gå till innehåll

Varning för Mansionpoker.com


markja

Recommended Posts

Tips är att fota med mobilkameran, maila in så tar det väl ett halvt dygn så e det inga probs...

 

/SK

 

Ok har väl inget emot att skicka in lite info om det behövs men då skall det vara innan en cashout tycker jag då e det befogat,, men så länge pengarna finns på deras konto förstår jag inte deras resonemang speciellt när det handlar om typ $100 deposit=600kronor

 

och deras krav på att jag skall ge dom mitt telefonnummer,,,NEJ NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ!!!!

om det inte räcker med diverse inskickade pass/id, räkningar

då får det vara för mig,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom är verkligen en skit site. Jag har ett konto hos dom innan dom gick över till Ongame-nätverket. Det blev inte mycket spel där eftersom det nästan aldrig fanns några FL där. Hur som haver, jag fick det där brevet för någon månad sedan. OK, tänkte jag, 15 bucks kan vara halv kul att leka med. Följde instruktionerna för att erhålla pengarna. Fick varken pengar eller något svar. Kontaktade då supporten via live chatt. Fick svar att jag inte rätt att erhålla den här bonusen. Dom hade skickat ett brev och en cd till mitt hus, hur kan jag då inte få ta del av bonusen ? Dom svarade bara i stil med att jag inte fanns med på listan över dom som hade rätt att erhålla bonusen. Jag sa då att jag kan skanna brevet och maila det den till dom. Fick samma idiotiska svar igen. Större nötter har jag nog inte stött på. Dom spammar mig med bonus till mitt hem som jag inte får ta del av. Det är helt otroligt. Jag förklarade för dom att det inte längre handlar om pengarna utan att det är en principsak och tog ut det jag hade på siten och sa att jag aldrig kommer att återvända.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...