Gå till innehåll

Vilken av dessa tv-karaktärer är häftigast?


mrfiskman

Vilken av dessa tv-karaktärer är häftigast?  

64 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken av dessa tv-karaktärer är häftigast?



Recommended Posts

Först har vi Magnum, en stilig karlakarl i sina bästa år (på den tiden) iklädd snittsiga hawaiiskjortor och på tok för korta shorts. Han tycks alltid kunna lösa de dektektivuppdrag han tilldelas och hans tankar för sig själv i de flesta avsnitten är högst underhållande. Serien i sig är väl egentligen ganska b-ig men eftersom att den oftast går på nätterna kan man se det i brist på annat. Magnum har dessutom väldigt sensuell mustasch.

 

 

Sen har vi Macgyver, han är iofs ganska ful men ärligt talat finns det någon knipa den karln inte kan ta sig ur? Jag lovar er att han skulle kunna komma på en lösning även om han var instängd i ett 20 kvadratmeter stort rum med 5 blodtörstiga tigrar. Serien i sig är väldigt b-ig men ganska kul stundtals.

 

 

Min röst faller på magnum efter lite övervägande.

 

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte hur man ens kan jämföra MacGyver med Magnum.

Helt sjukt .. Trodde aldrig detta skulle ske .. men sorken har hlt rätt... Det här är 2 killar som gör saker o ting TOTALT annorlunda, o sätta 2 personer från helt olika typer av serier är fel.. O jag vill därmed inte rösta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macgyver plockar pluspoäng på att de flesta "stunts" han gör faktiskt fungerar i verkligheten eller bygger på verkliga principer, men Magnum vinner på att han är den ultimata "slackern", han har tillgång til lyxkåk, lyxbil, helikopter trots att han alltid i stort sett är utfattig och i det läget plockar han alla brudarna.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...