Gå till innehåll

VIP på Cryptologic.


GreenCap

Recommended Posts

Jag spelar på lite olika skins i cryptologicnätverket för att ta del av så många bonusar som möjligt. Men jag har börjat läsa lite om deras (interpoker i det här fallet tror jag att det var) "VIP-klubb". Där står det att man får det ena med det tredje om man spelar ihop 8000 poäng första månaden och sedan 8000p/två månader.

 

Jag spelar ihop det antalet poäng per månad, men utspritt på olika skins. Det ger cirka $600 extra varje månad. Min fråga är nu om någon har ett "VIP-kort" på Interpoker och kan svara på vad det är som man får "extra" när man är vip-gäst. Tror att det skall förekomma några extra bonusar på något vänster.

 

"Do you like to be treated like the valued player you are and have your own designated customer relationship manager?"

 

"Would you enjoy attending exclusive parties?"

 

Detta är två andra saker som de lockar med. Men vad innebär det att ha en "designated customer relationship manager"? Och vad är det för fester och extra bonusar de lockar med?

 

I korthet kan man väl säga att jag undrar om ett VIP medlemskap uppväger de bonusarna jag förlorar på andra sidor om jag skulle satsa på bara en site? Och har man ett bättre läge att fixa en bättre rakeback? Har i nuläget bara standarderbjudandet.

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...