Gå till innehåll

Årsresultat 2007


okocha

Recommended Posts

svs +3900 kr på extremt lite spel, inte en hand sen maj.

ipoker +39 000 kr med dagens dollarkurs

party +1300 kr hälften där försvann dock igår efter en katastrofal (med mina mått mätt) session, utdragen 2 ggr av tomtar som får in en runner, runner färg utan att de haft nåt annat alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo. Det här är ju en kukmätartråd, ingenting annat.

 

Självklart att det är. Personligen tycker jag att det är roligt att veta hur det går för folk, men det är väl bara jag kanske :-)

 

$300

~14K SEK

 

Spelade inte så speciellt mkt förra året, tänkte ta detta år och göra ett försök att bli lika bra som en avrage pf, lol. Inledde året med ~3k back men lyckades hitta spelglädjen (medriggen?) i sept/okt på svs 0,5/1 och en turneringsklonk på 5k!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihopa och grattis till alla era vinster!

Själv är jag en amatör, en fisk, en nolla, en tomte, ni får kalla det vad ni vill. Jag har spelat poker i 1,5 år och ligger hittills på MINUS 7000 kr ungefär (yepp sa ju jag var en nolla).

Har kämpat hårt med att försöka lära mig poker eftersom jag aldrig spelat det tidigare, läst massor av pokerlitteratur och spännande reportage om vinnarna som kammar hem miljoner. Spelar mest babylimit för att hålla nere förlusterna och det är först nu jag känner jag börjar behärska poker (skratta gärna om ni vill men så är det).

Om ni har några tips för hur jag ska spela babylimit 1-2 kr, 2-4 kr och 5-10 kr för att kunna bli en vinnare som alla ni andra är ni välkomna

 

Tänkte dela med mig av en härlig hand jag spelade igår.

Sitter med KK och höjer och bara en limpare går med.

Floppen kommer 2-5-Q

Jag bettar han synar.

Turn 7

Jag bettar han synar.

River 7

Jag bettar, han höjer och jag synar ned varvid han visar upp:

A-7 off suit

(härlig hand att syna flopp med ingenting)

 

Som ni förstår är spelet tufft här nere på babylimit, men nu är jag på gång pojkar!;-) (fast igår drog jag ut en snubbe som hade AA med 3-6 klöver, då jag fick trips på river i en jättepott på 78 kr och blev kallad för jävla fisk!)

 

Trevligt gott nytt år till er alla och hoppas ni alla vinner!8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...