Gå till innehåll

Duscha innan sex?


Kenan83

Recommended Posts

  • Svars 177
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bara för att alla brudar i Thailand vill ha pengar så gör det väl inte det mindre fel (om man tycker det är fel att ge pengar till brudar i utbyte mot sex) att ge dem pengar? (ja jag har varit i Thailand)

 

nee sant, men säg att jag gillar en brud, och vill ha sex med henne. Jag vet att det hon tjänar på en månad slösar jag på en dag. Är det då fel av mig att ge henne pengar?

 

Jag behöver ju inte ge dem pengar, men jag är med dem hela kvällen och har skitskoj, så att jag ger dem 400 kr när de ska hem nästa dag borde la inte göra så mycket :S

 

Allså jag börjar få slut på agrumenter här ju, men grejen är att jag är inte här för att ha sex för pengar, men du som varit i Thailand, hur vem man vilka brudar som vill ha pengar och vilka som inte vill det? Och säg inte att jag ska fråga de, det är för pinsamt, sen så har jag hört att brudarna blir skitsura om man frågar sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker vara rolig och trollar??? Jag är dödsallvarlig med min aversion mot Thailand. Tro mig.

 

Dessutom stöttar ni indirekt en militärdiktatur... men något säger mig att Thailandsresenärer inte funderar över sånt.

 

Allså ärligt, vill du verkligen diskutera politik?

 

Jag ska försöka avsluta våran diskution snabbt, gillar dina inlägg och de är oftast roliga, så orkar inte tjafsa med dig, och försök inte levla eftersom jag inte känner dig ;)

 

Lägg ner bara och så kan vi glömma det, förresten så stödjer jag militärdiktatur, orka gå in på det, men om du tänker till så fattar du...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rent generellt så kan man inte uttala sig om thailand förens man varit där, tro mig, du har absolut ingen aning om hur det är förens du sett och upplevt det själv, så ni som sågar livet i thailand utan att ha varit här är otroligt korkade.

 

Skillnaden är väl att randomidioten som runkade runt i mallis för 10 år sedan inte har råd att pröjsa för flygbiljetten till thailand, utan helt enkelt uttalar sig om saker dom inte har någon som helst aning om.

 

Inte mitt fel att ni inte har råd med flygbiljett/horor, men förstår att ni gärna sågar sådant som ni inte har möjlighet/råd till, det är normalt svenskt beteende.

 

Du förstår mig!

 

Är förresten skitfull och fan va ni borde ångra er att ni inte hängde med, det var världens show på hollywood, först massa bra hip hop och sen typ 20 brudar som dansade i 2 timmar till soft house musik, sen så beställde vi 2 helrör och de brudarna jag va me gick upp och dansa de me =)

 

kom hem nu typ, måste svara på alla inlägg innan jag däckar.

 

Och förresten, alla haters där ute, idag fick jag med mig en brud som inte vill ha pengar.

 

Wohooooooooooo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla. Vill du diskutera nåt då får du fan tänka till.

 

Du menar allså att du reagerar likadant om du ser en 70 åring strula med en 18 som om du ser en 25 årig strula med en 18 årig?

 

Och vad du tycker om att köpa sex skiter jag i, eftersom det har inget med tråden att göra...

 

Inte känner jag något speciellt hat i något fall om det inte verkar vara något tvång inblandat o tjejen inte är minderårig iaf.

 

Att du vill slå ner gamla pensionärer borde väl vara det som det behöver argumenteras för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker vara rolig och trollar??? Jag är dödsallvarlig med min aversion mot Thailand. Tro mig.

 

Dessutom stöttar ni indirekt en militärdiktatur... men något säger mig att Thailandsresenärer inte funderar över sånt.

Mm, för länder som bojkottas ekonomiskt visar alltid en så oerhört positiv utveckling på rättighetssidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte känner jag något speciellt hat i något fall om det inte verkar vara något tvång inblandat o tjejen inte är minderårig iaf.

 

Att du vill slå ner gamla pensionärer borde väl vara det som det behöver argumenteras för.

 

Ok, där går våra åsikter isär, jag blir äcklad av sånt. Vet inte varför tyvärr, men när jag ser en 70 årig med en 18 årig flicka så blir jag äcklad av nån konstig anledning...

 

Sen är det mycket lättare att slå ner en pensionärer än en 25 åring ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thailand känns bara så fruktansvärt smutsigt och vidrigt. Ungefär lika originellt som Mallorca -93 men med en massa äckliga sexturister. Människor som frivilligt åker dit är ungefär lika intressanta som den genomsnittlige konsumenten av Robbie Williams-skivor.

Hej, jag heter LykkaSiGya och jag väljer mina resmål efter hur intressant jag kommer verka om jag åker dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm, för länder som bojkottas ekonomiskt visar alltid en så oerhört positiv utveckling på rättighetssidan.

 

Sannolikheten för förändring lär vara större om omvärlden med kraft fördömer missförhållanden snarare än hyllar och klappar på kinden. Däremot så kan det för all del diskuteras hur andra stater bör agera gentemot landet i fråga. Klart är väl att omvärldens regeringar i vart fall bör föra fram skarp kritik och försöka få till stånd förhandlingar och förändringar.

 

Att i gemensam kör hylla militärjuntan kan aldrig vara rätt käre Jello. Känns ganska basic.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allså ärligt, vill du verkligen diskutera politik?

 

Jag ska försöka avsluta våran diskution snabbt, gillar dina inlägg och de är oftast roliga, så orkar inte tjafsa med dig, och försök inte levla eftersom jag inte känner dig ;)

 

Lägg ner bara och så kan vi glömma det, förresten så stödjer jag militärdiktatur, orka gå in på det, men om du tänker till så fattar du...

 

Varför inte diskutera politik?

 

Hej, jag heter LykkaSiGya och jag väljer mina resmål efter hur intressant jag kommer verka om jag åker dit.

 

Problemet är att Thailandsresenärerna/Sydostasienfararna så ofta tror de är ute på ett exotiskt äventyr utan dess like trots att det nuförtiden är lika exotiskt som att besöka en ICA-butik.

 

Sen åker en inte oansenlig del av resenärerna dit för att konsumera sex vilket också känns ganska motbjudande. Den utbredda prostitutionen är också direkt vämjelig.

 

Jag väljer absolut inte resmål efter hur jag kommer uppfattas. Skulle utan problem kunna åka till Mallis med dig - och blogga om det! Vore inte det fantastiskt.. kanske flirta lite med dig också. Gillar helt enkelt inte Thailand och Thailandsresenärer. Har inte så mycket med pretentiositet att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sannolikheten för förändring lär vara större om omvärlden med kraft fördömer missförhållanden snarare än hyllar och klappar på kinden. Däremot så kan det för all del diskuteras hur andra stater bör agera gentemot landet i fråga. Klart är väl att omvärldens regeringar i vart fall bör föra fram skarp kritik och försöka få till stånd förhandlingar och förändringar.

 

Att i gemensam kör hylla militärjuntan kan aldrig vara rätt käre Jello. Känns ganska basic.

 

Om man vägrar resa dit pga politiska skäl är ett fördömmande. Motsatsen behöver inte gälla. Jag tror inte att de flesta som åker till Thailand gör så för att hylla en militärdiktatur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vägrar resa dit pga politiska skäl är ett fördömmande. Motsatsen behöver inte gälla. Jag tror inte att de flesta som åker till Thailand gör så för att hylla en militärdiktatur.

 

Så här skrev jag:

 

Dessutom stöttar ni indirekt en militärdiktatur... men något säger mig att Thailandsresenärer inte funderar över sånt.

 

I varje tråd får man lägga hälften av tiden att reda ut missförstånd eller förklara helt självklara saker. Fan... läs ordentligt och tänk lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här skrevjag:

 

Såhär skrev du också:

 

Sannolikheten för förändring lär vara större om omvärlden med kraft fördömer missförhållanden snarare än hyllar och klappar på kinden.

 

Att i gemensam kör hylla militärjuntan kan aldrig vara rätt käre Jello. Känns ganska basic.

 

Svårt att inte tolka in att du tycker att alla som åker till Thailand hyllar militärdiktaturer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, men duscha då, kräver hon att du gör det?

 

( jag tycker förresten att det här är en fantastisk tråd)

 

Neee hon kräver inte det, och hon duschar inte heller. Det är hon som ship it sa, det är bara horor som gör det, antagligen för de tror att man kan tvätta bort sjukdomarna... Ska fan försöka bli vän me en hora och sen fråga lite snällt varför, återkommer med hennes svar om hon inte flippar över o dödar mig...

 

Varför inte diskutera politik?

 

För att det blir alltid tjafs när man gör det, och du verkar gilla o tjafsa...

 

 

Problemet är att Thailandsresenärerna/Sydostasienfararna så ofta tror de är ute på ett exotiskt äventyr utan dess like trots att det nuförtiden är lika exotiskt som att besöka en ICA-butik.

 

Men hahahaha. Du inser själv hur dumt det låter. Thailand är inte samma sak som Bangkok, det finns sjukt mycket mer...

 

Sen åker en inte oansenlig del av resenärerna dit för att konsumera sex vilket också känns ganska motbjudande. Den utbredda prostitutionen är också direkt vämjelig.

 

Äntligen kan jag skriva att jag håller med dig =)

 

Jag väljer absolut inte resmål efter hur jag kommer uppfattas. Skulle utan problem kunna åka till Mallis med dig - och blogga om det! Vore inte det fantastiskt.. kanske flirta lite med dig också. Gillar helt enkelt inte Thailand och Thailandsresenärer. Har inte så mycket med pretentiositet att göra.

 

Att du inte gillar Thailand kan jag acceptera, men Thailandsresenärer? Du känner ju inte ens en bråkdel av dom, hur kan du inte gilla de? Att jag och många andra väljer att tillbringa vinter på ett varmt ställe istället för Sverige, är det det du stör dig på?

 

Det var val i Thailand nyss då folkmaktpartiet vann, alltså är Thailand inte militärdiktatur längre?

 

mm exakt, men som sagt LykkaSiGya verkar inte ha så mycket koll, han vill bara visa upp sig. Men han kommer nog bli en bra skribent om några hundra inlägg, så det är la bara o låta han leka nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valet hölls för några dagar sedan och juntan har inte lämnat makten än. Faktum kvarstår. Att ha rest dit under militärjuntans regim är ett indirekt stöd för odemokratiskt beteende.

 

 

Så om du åker till Danmark så stödjer du chris, åker du till Amsterdam så stödjer du både horor och knarkhandel, åker du till Italien så stödjer du maffian...

 

Hmmm du har inte varit i månda länder du...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det ett problem?

 

Du vågar inte riktigt ge dig in i diskussionen så därför nöjer du dig med ett "men lol" och "hur är det ett problem?". Släpp bassängkanten och säg vad det är du vill ha sagt. Våga och vinn fegis.

 

Ett större problem är det väl knappast. Det är helt enkelt en del av anledningen till att jag inte gillar Thailandsresenärer. De är korkade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om du åker till Danmark så stödjer du chris, åker du till Amsterdam så stödjer du både horor och knarkhandel, åker du till Italien så stödjer du maffian...

 

Hmmm du har inte varit i månda länder du...

 

Maffian har inte statligt stöd utan är förbjuden. Vad det beträffar Nederländerna och Danmark rör det sig om mindre inrikespolitiska saker som dessutom har folkligt stöd. Kan inte direkt ställas i proportion till en militärdiktatur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...