Gå till innehåll

Neteller kostnader


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Det kostar inget att ha pengarna där. Den enda avgift du behöver tänka på är den sjuka växlingsavgiften vid uttag till bank, som var 1.9% senast jag kollade. Jag har inte hittat någon bättre lösning på det problemet än att göra uttagen via party, men om du funderar på att göra det så bör du tänka på att party (och andra sajter) ofta vägrar godkänna uttaget om du inte spelar ganska mycket på sajten först.

 

Avgiften för insättning på en pokersajt betalas oftast av sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kostar inget att ha pengarna där. Den enda avgift du behöver tänka på är den sjuka växlingsavgiften vid uttag till bank, som var 1.9% senast jag kollade. Jag har inte hittat någon bättre lösning på det problemet än att göra uttagen via party, men om du funderar på att göra det så bör du tänka på att party (och andra sajter) ofta vägrar godkänna uttaget om du inte spelar ganska mycket på sajten först.

 

Avgiften för insättning på en pokersajt betalas oftast av sajten.

 

Sjuk hög kanske, men den är inte så sjukt mycket högre än visa som drar 1,65% eller Moneybookers som drar 1,75%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Så från Neteller till bankkonto dras "endast" 1.9% av beloppet?

Har lite pengar liggandes på neteller kontot och vill ta ut dessa.

Är lite trött på att ha reserverade belopp på massa siter som måste ta ut till neteller först och fram tills nyligen har man väl endast kunnat ta ut från neteller med check som kostat en förmögenhet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så från Neteller till bankkonto dras "endast" 1.9% av beloppet?

Har lite pengar liggandes på neteller kontot och vill ta ut dessa.

Är lite trött på att ha reserverade belopp på massa siter som måste ta ut till neteller först och fram tills nyligen har man väl endast kunnat ta ut från neteller med check som kostat en förmögenhet?

 

Jag vet inte vad du menar med nyligt men jag har då iaf tagit ut från Neteller hela 2007 till mitt VISA, men det kanske bara funkat för att jag satt in pengar med det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat undvik Neteller om du kan,,, höga avgifter /växlingsavgifter även om andra säger annat!!

ex runt $ 300 från en poker site kan bli ca $270 på Neteller ,

just nu försöker dom ragga kunder på att dom inte har någon avgift men det stämmer inte ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Alltså undvik om möjlighet finnes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tompa66 förstår inte vad du menar?

Pokersida -> Neteller om man gör ett uttag på 300 dollar så får man 300 dollar på neteller så vet inte hur det kan bli 270 dollar på neteller, aldrig varit med om det.

Och avgiften från VISA -> Neteller är borttagen för svenska kunder så när du skriver att det inte stämmer förstår jag inte alls?

 

Sen att det kostar en del från vägen Neteller -> Bankkonto men är ju som alltid ingen höjning så detta med VISA -> Neteller är ju bara ett steg i rätt riktning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...