Gå till innehåll

Pokertracker för mikronivå


strumpan19

Recommended Posts

Jag har tänkt skaffa pokertracker ett tag men funderar på om det är värt det. Jag spelar lägsta nivån på SvS med ambitionen att klättra till åtminstonde 2,5-5. Tiden jag lägger ner varje månad varierar likaså antalet händer men någonstans runt 10k händer. Vill gärna höra vad ni andra som grindar lowlimit har att säga om användbarheten av PT när man hela tiden möter så många olika motståndare.

 

Och är det http://www.pokertracker.com som gäller vid inköp eller finns det andra billigare alteranativ?

 

God fiskelycka! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerar det när man köpt det kan man så att säga köra igång det med en gång? Sen har jag ytterligare en noobfråga, behövs det något annat program för att visa statsen direkt på bordet och tillåter ens SvS detta?

 

Det går lätt och snabbt att få igång. För SvS gäller att du först måste ha ett program som heter HHconverter (använd sökfunktionen här på forumet så hittar du en tråd där du kan ladda hem det gratis) och för att få statsen på bordet behöver du Gametime+ som också är gratis och som du bara kan googla efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag laddat ner både PT och HH-Converter och jag kommer in i PT men kan inte göra något eftersom det står att jag inte är registrerad som användare, men det kommer ju inte upp något om betalning så hur slutför jag registrerigen?

 

Kommer version 3 vara mycket bättre och kommer priset att skilja?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gametime+ och liknande är enligt SvS support förbjudet och kan leda till att dom stänger av dig (Tveksamt om dom har nått sätt att se det, och isf om dom ens skulle handla på det dock), so beware. Jag tycker personligen att om man spelar 3-4 bord så spelar inte GT+ nån särskild roll, om nån är trixig kan man alltid söka manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...