Gå till innehåll

Hur brett pushar jag? 10 + 1 sng 6 pers


Recommended Posts

Obsevera att jag inte undrar om det specifika beslutet jag gjorde utan hur brett man skulle pusha om man visste att motståndaren har en callningrange som inkluderar J6 off (vilket jag inte hade en aning om, spelar samma mot i princip alla men det kunde vara intressant att veta).

 

PS. Om ni är sura på mig för att jag inte kollar upp det i SngWiz eller liknanade så får jag inte dem att funka riktigt och de är väl inte kompatipla med prima om man reggar eller? Men jag ber om ursäkt för det i alla fall och besparar mig gärna från attacker pga av min dumhet.

 

** Game ID 1777230756 starting - 2007-12-21 14:17:47

** Super Turbo Crazy [Hold 'em] (160.00|320.00 No Limit - STT) Real Money

 

- saxrud sitting in seat 1 with 1620.00

- Tha_Champ83 sitting in seat 2 with 1410.00

- BOBBY14002 sitting in seat 3 with 790.00 [Dealer]

- Sniffer54 sitting in seat 4 with 940.00

 

Sniffer54 posted the small blind - 80.00

saxrud posted the big blind - 160.00

 

** Dealing card to Sniffer54: King of Diamonds, 2 of Hearts

Tha_Champ83 folded

BOBBY14002 folded

Sniffer54 went all-in - 940.00

saxrud called - 1020.00

saxrud shows: 6 of Spades, Jack of Hearts

 

** Dealing the flop: 9 of Hearts, 6 of Diamonds, 8 of Diamonds

 

** Dealing the turn: Queen of Diamonds

 

** Dealing the river: Jack of Spades

saxrud wins 2040.00 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen. Jodå även om jag blivit dumförklad här innan med all rätt såklart så hade jag i alla fall ingen huvudbry över pushen med K2. Hade pushat med allt tack vare det jag läst här på forumet och den tutorial (hur fan stavas det) som fanns till SNGPT. Men de "callingrangear" som jag kan välja på SNGPT var inte så breda (kunde inte välja stackdjup heller) så därför var jag extra nyfiken hur man skulle tänka om man spelar mot en spelare som tar syn med j 6 (vilket jag som sagt inte visste). Nu blev det lite olika svar, med de referensramar jag har känns det inte som det skulle vara värde att pusha med ATC men jag hade inte protesterat (jag litar på alla här inne :-) ) om inte eury hade sagt emot han brukar ju ha koll vad det verkar. Överaskad över de olika svaren måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Structure -> Party 6max SnG Blinds 100/200 (tog *1,25 så stora stackar)

 

Detta i SnGPT sa att K2o-push var i princip +/- 0-spel om Fi synar med en HD så vid som 50%. J7o som sämsta hand ger 57% HD och K2o är då ett något förlorande spel.

 

Kan ju gjort fel någonstans men jag hittar isf inte det. Sedan kan ju utbetalningarna skilja på prima och de inställningar denna Party-struktur har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...