Gå till innehåll

Erebublik - Var med och led Sverige till världsherravälde


antonm

Recommended Posts

Erebublik är ett nytt online strategispel där olika länder tävlar mot varandra om ekonomiskt, politiskt och militäriskt världsherravälde. Man kan starta egna företag eller bli löneslav i någon annans, gå med i ett parti och bli politiker (försöka bli sveriges president) eller ta värvning i armén.

 

Det är faktiskt väldigt beroendeframkallande. Spelet är än så länge i beta, men det utvecklas hela tiden.

 

Kolla in det på http://www.erepublik.com/

 

Hjälp Sverige ta över världen!

 

För att komma in så krävs det att du blir inbjuden av någon. Mitt företag sitter inne på ett antal invites så skicka ett pm:a eran mail lr skriv i tråden om du är intresserad av att testa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fucking livsfarligt med såna här spel.

 

Varför inte lägga den tid och energi du har på att starta ett riktigt meningsfullt företag eller göra den riktiga världen bättre? Kanske ägna din familj eller vänner en extra minut eller satsa på en vettig utbildning?

 

Att börja spela ett sånt här spel är lika intelligent som att feströka eller helgknarka.

 

Let the flames begin. GG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Erebublik är ett nytt online strategispel där olika länder tävlar mot varandra om ekonomiskt, politiskt och militäriskt världsherravälde. Man kan starta egna företag eller bli löneslav i någon annans, gå med i ett parti och bli politiker (försöka bli sveriges president) eller ta värvning i armén.

 

Det är faktiskt väldigt beroendeframkallande. Spelet är än så länge i beta, men det utvecklas hela tiden.

 

Kolla in det på http://www.erepublik.com/

 

Hjälp Sverige ta över världen!

 

För att komma in så krävs det att du blir inbjuden av någon. Mitt företag sitter inne på ett antal invites så skicka ett pm:a eran mail lr skriv i tråden om du är intresserad av att testa.

Har du kvar inbjudningar?

Annars har jag ett gäng nu om någon vill testa på spelet. Spontant verkar det inte ta allt för mycket tid i anspråk men regelbundna besök premieras.

 

PM till mig med mailadress om någon vill vara med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
PM till mig med mailadress om någon vill vara med...

Vi är några från pf.nu med i gamet nu. SouthEast fixar jobb åt er direkt.

 

Tidsåtgång är typ 2 min per dag som minimum sen kan man lägga ner betydligt mer om man vill vara aktiv.

 

Men dra ett PM med mailadress till mig om ni vill vara med, just nu är det typ +2000 användare i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Det var som fan, måste jag bumpa den här tråden? Jag trodde inte att pokerspelare orkade med såna här spel...

 

Sverige (i www.erepublik.com) är hur som helst en stormakt men andra länder växer snabbare än oss. Vi står inför en version 1 innan 15/10 och innan det behöver vi helst få in en massa nytt folk som jobbar och producerar.

 

Spelet är fortfarande "invite only" så PM till mig med giltig mailadress om ni vill testa på ett tag. Se dock till att ni verkligen registrerar er om ni skickar PM för man har ett bgränsat antal invites i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fucking livsfarligt med såna här spel.

 

Varför inte lägga den tid och energi du har på att starta ett riktigt meningsfullt företag eller göra den riktiga världen bättre? Kanske ägna din familj eller vänner en extra minut eller satsa på en vettig utbildning?

 

Att börja spela ett sånt här spel är lika intelligent som att feströka eller helgknarka.

 

Let the flames begin. GG.

 

Helgknarka är mycket värre än att helgsupa eller?:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 3 years later...

eSverige behöver din hjälp!

 

eSverige i http://www.erepublik.com ligger just nu i krig med eLettland och motståndet är starkt. Samtidigt har våra allierade Finland (som vi för övrigt har en allians med; Asgard) i krig emot eEstland. eKanada är också våra nära vänner som är på väg in i Asgard och de försvarar sig med näbbar och klor emot blodtörstiga spanjorer. Vi behöver alla nya spelare vi kan hitta och det är snabbt! Eftersom krigsmodulen är upplagd som så att även nybörjare kan göra stor skillnad är varje ny spelare väldigt viktig just nu.

 

Det finns massor av hjälp att få på forumet http://www.erepublik.se så se till att även registrera dig där för att få en bra start och träffa dina landsmän.

 

Kom igen nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...