Gå till innehåll

Towergaming $1000 (7x)


EmWi

Recommended Posts

Noloadbonusar får man hela tiden, men de kostar mer poäng än man drar in. För att hålla det rullande måste man då och då få en poängfri reload.

 

3600p kostar deras 7x 500$ bonusar, behöver spela in 3500p. Jag hinner då aldrig köpa den innan jag har över 3600, så jag har då överskott på poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är dina recurring 7x bonusar istället 7,2x bonusar. Du gör såklart som du vill, men personligen vill jag undvika det.

 

För mig skulle det inte spela någon roll. Jag sitter inte och tittar exakt när bonusen frigörs, så jag skulle med all säkerhet få ett överskott på ca 100 poäng för varje bonus, som jag sen inte har nån egentlig användning för. Jag skulle däremot uppskatta det oerhört om man kunde förbeställa så att man köper en ny bonus med automatik efter man clearat den första, och isf håller jag med dig i dina tankar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig skulle det inte spela någon roll. Jag sitter inte och tittar exakt när bonusen frigörs, så jag skulle med all säkerhet få ett överskott på ca 100 poäng för varje bonus, som jag sen inte har nån egentlig användning för. Jag skulle däremot uppskatta det oerhört om man kunde förbeställa så att man köper en ny bonus med automatik efter man clearat den första, och isf håller jag med dig i dina tankar.

 

Det kan man göra :) bara att handla loss, så köas den nya bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men då måste man ju ha ett överskott på poäng, eller hur8-)

 

Aha, jo det är ju sant... fast det behövs inte så mycket, eftersom du kan köa den nya när du nästan är klar med den gamla.

 

Har du inget överskott alls för tillfället tycker jag du ska mejla och kräva en reload! Det kan de ju knappast neka, du grindar ju en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sinnessjukt... Tower är ju inte ensamma om det heller. Kanske funkar på kort sikt, men de måste ju fatta att de trogna kunderna blir förbannade efter ett tag.

 

Jo, visst är det. Inte för att jag tänker stanna längre än bonusen...

 

Alltså, 7x reloadbonusar får du ju hela tiden, den här är ju inte speciell på nått sätt.

 

 

Skillnaden är att de dära 500 x7 får du ju betala 3600 poäng för att få, jag betalar nada för reloadbonusen bortsätt insättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läste högre upp i tråden att man inte kan ta ut till visa, stämmer detta? sjukt isåfall...

 

Jupp, tyvärr stämmer det. Beloppet sätter in kan du ta ut till visa, men vinsten måste du ta ut me någon e-wallet eller be om att få en check hemskickad.

 

Sen fattar jag inte problemet med alla dessa reloads, skicka mail till tower och förklara så får du säkert mer poäng eller en reload från de (om du spelar mycket).

 

Clerar man 2-3 $500 i månaden så känns det som de é skitsamma.

 

*7 bonus från tower är inget ovanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...