Gå till innehåll

Årets bästa diss


Recommended Posts

Jennez diss angående AnnaDeas bristande läsförståelse, tror det va i konspirationstråden och blev raderad tillsammans med massa OT-snack.

Jennez vet nog vilken det är och får gärna återge om möjligt.

 

Mjo, hade den som signatur ett tag om jag inte minns fel...

 

Annadea, du förstår inte vad som skrivs, din läsförståelse är under all kritik!

 

Va?! Aldrig någon som har sagt någonting om det till mig!

 

Nej, du har väl antagligen fått det skriftligt...

 

(De två första quotsen fritt citerade ur minnet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag nominerar LykkaSiGya.

 

Först skrev Hjort detta:

Är ju som att säga till en blyg kompis som äntligen fått tjej att hon faktiskt är rätt ful och att du haft mycket bättre. Fattar du inte att det är jävligt förolämpande?

 

Små, små glimtar av djupa, djupa sår.

 

 

Och ok, jag har väl syndat lite i de här banorna också. Någon gång för några år sen så rullade jag mig i en hög med ungefär 100 000 kr framför några studentkompisar. Men jag har mognat lite sen dess.

 

Vore fantastiskt att få se en filmatisering av detta. Allt från att du går till banken och plockar ut en hundring i tjugor till att du ligger där mitt i skolan och vältrar dig i sedlarna. Runt omkring står en chockad skara studenter och äcklas av den späckfyllda gåsen som ålar omkring på golvet. När Hjort sedan märker att ingen imponeras, inga nya vänskapsband skapats, inga kvinnor som trånar zoomar kameran in två spegelblanka ögon som säger: "Älska mig för fan.. älska mig.."

 

 

Hahahahaha priceless!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar vilket djupt hat. Jennez, vem har du retat upp så hårt? :D

 

IRL kan jag (tyvärr) räkna upp en del. I det här specifika fallet är det väl iofs ganska solklart att det är AnnaDea som försöker gömma sig bakom nytt nick. Oh well, jag tar inte illa upp. Inlägget säger ju mer om postaren än om mig.

 

Edit: Om det är AnnaDea så borde jag ju plocka hem priset ögonaböj eftersom min diss måste ha varit ypperlig! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRL kan jag (tyvärr) räkna upp en del. I det här specifika fallet är det väl iofs ganska solklart att det är AnnaDea som försöker gömma sig bakom nytt nick. Oh well, jag tar inte illa upp. Inlägget säger ju mer om postaren än om mig.

 

Edit: Om det är AnnaDea så borde jag ju plocka hem priset ögonaböj eftersom min diss måste ha varit ypperlig! :lol:

 

Hah, true that. Hur gammal är AnnaDea? Med tanke på att han säger att han satt upp en bild på dig i skolan så måste han ju gå i högstadiet? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hah, true that. Hur gammal är AnnaDea? Med tanke på att han säger att han satt upp en bild på dig i skolan så måste han ju gå i högstadiet? :D

 

Ingen aning om hur gammal han är. Han går på någon konstig folkhögskola med filminriktning i Skurup iaf. Mentalt är han på mellanstadienivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa två dissar är tyvärr skrivna 1 och 2 jan -08 men året börjar bra så kom ihåg dem till nästa nomineringsrunda.

 

Tom Selleck dissar All in boendes i Ludvika i tjafs avdelad från Dawwetråden:

Ludvika ... var det där dom spelade in "Den sista färden"?

 

Från samma tråd, sorkenkk får svar på tal av BingoBenny:

Vad är ditt problem? Det är inte mitt fel att du fick agera stuntarsle i Brokeback Mountain.

 

Keep 'em coming. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...