Gå till innehåll

Hur ställer sig Pokerstars till detta?


Mr.Gul

Recommended Posts

I really recommend buying this program. Any1 interested in scamming other people deserves to be scammed himself. Go ahead!

 

And oh: Omfgaments it actually works!! Zoomg PokerRNG 6.0 ftfw, mf!

 

And yeah. I've been a customer for years. And sure, I just kinda happened to stumble upon this video and feel the urge to write an appreciative comment.

 

Oh, you want proof? Ok, here you are:

 

Balance: $2,483,567.28

 

That's copy-pasted from my internet bank. Cant really argue with that proof, right?

 

Ursäkta eventuell nalle puh-engelska

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I really recommend buying this program. Any1 interested in scamming other people deserves to be scammed himself. Go ahead!

 

And oh: Omfgaments it actually works!! Zoomg PokerRNG 6.0 ftfw, mf!

 

And yeah. I've been a customer for years. And sure, I just kinda happened to stumble upon this video and feel the urge to write an appreciative comment.

 

Oh, you want proof? Ok, here you are:

 

Balance: $2,483,567.28

 

That's copy-pasted from my internet bank. Cant really argue with that proof, right?

 

Ja? Ännu mer anledning att köpa då man vet att det går?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man inte att en rätt så stor del av alla spelare online sitter och spelar som om de vet om i förväg vad som ska komma så är man blind på bägge ögonen.

 

Videon är hursomhelst rätt skum.

Han sitter bl a och foldar A2s UTG när RNG:n visar att AK2 ska komma upp på brädet. I en annan synar han en höjning med 65off när RNG:n visar att AQ3 ska komma upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man inte att en rätt så stor del av alla spelare online sitter och spelar som om de vet om i förväg vad som ska komma så är man blind på bägge ögonen.

 

Videon är hursomhelst rätt skum.

Han sitter bl a och foldar A2s UTG när RNG:n visar att AK2 ska komma upp på brädet. I en annan limpar han med 65off när RNG:n visar att A och 2 andra höga kort ska komma upp.

 

Om du vet det hoppas jag du inte spelar online. I fall du gör det, hur dum är du då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Jag klistrar in det som jag postade i en annan tråd om ett liknande program:

 

Jag kan försäkra dig om att inga spelare vet vilka kort som kommer, vad andra spelares hålkort är, eller kan manipulera RNGn.

 

Det finns flera program som hävdas kunna göra detta, men inget av dem fungerar på PokerStars. De som har skapat dessa program försöker utnyttja andra spelares girighet, antingen genom att få dem att köpa deras värdelösa produkt, eller genom att få dem att installera vad som visar sig vara spyware, som istället skickar *användarens* hålkort eller login-uppgifter tillbaka till skaparen utan dennes medgivande. Dessa program är helt enkelt en bluff och kan till och med vara skadliga i sig. De bör undvikas. Den enda som blir lurad av dessa program är de som köper dem.

 

Ett annat sätt att se på det: Om det faktiskt fanns ett sätt att veta vilka kort som ska komma, eller vilka hålkort dina motståndare har, skulle du sälja det programmet för *någon* summa alls? Eller skulle du hålla det hemligt och använda det för egen del för att vinna så mycket pengar att du kan dra dig tillbaka för alltid, vilket skulle vara fullt möjligt med ett sådant verktyg?

 

Vi har aldrig fått någon indikation på att spelare använder sådan här eller liknande mjukvara på vår site. Vi har "state of the art"-försvar mot hackers. För mer om detta, se vår hemsida:

 

http://www.pokerstars.com/security.html

 

Jag hoppas att detta lindrar er oro i frågan.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju säga så här:

Om programmen fungerar och folk härinne i forumen använder dessa så är det inlägg i samma låga klass som herrarna Steppwolf och carl_nica jag förväntar mig att få se.

 

Kan ju säga såhär:

 

Om folk bara tror att du snackar blajblaj så är det inlägg i samma klass som herrarna Steppwolf och carl_nica som jag förväntar mig att få se.

 

Det är ju en jävla skillnad mot att puckon spelar som om de hoppas att alla deras osannolika drag ska gå in, och det gör de då och då naturligtvis, och att sätta sina drag varje gång man spelar en hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Jag klistrar in det som jag postade i en annan tråd om ett liknande program:

 

 

 

Jag hoppas att detta lindrar er oro i frågan.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Sant, det finns program som påstår att dom kan se folk's hålkort samt vad som ska komma på F/T/R, men det är bara en randomizer med bilder på kort med en overlay, typ som gametime+ / PAhud osv osv, vet en sajt som tjänade runt 50K$ på o sälja en sån =/ Skamligt tamigfan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

"Jag kan försäkra dig om att inga spelare vet vilka kort som kommer, vad andra spelares hålkort är, eller kan manipulera RNGn."

 

"Det finns flera program som hävdas kunna göra detta, men inget av dem fungerar på PokerStars."

 

 

"eller genom att få dem att installera vad som visar sig vara spyware, som istället skickar *användarens* hålkort eller login-uppgifter tillbaka till skaparen utan dennes medgivande."

 

 

 

Jag hoppas att detta lindrar er oro i frågan.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

 

Jag förstår inte riktigt, först säger du att det är omöjligt att veta vad fi har för hålkort. Några rader under så förklarar du hur vissa gör för att se fi´s hålkort..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte riktigt, först säger du att det är omöjligt att veta vad fi har för hålkort. Några rader under så förklarar du hur vissa gör för att se fi´s hålkort..

 

Men wtf. Uppenbarligen menar martin att det är omöjligt att från stars håll få info om andra spelares hålkort. Att skydda sina användare från spyware som skickar info från din dator till någon annans dator är ju självklart omöjligt för stars. Då kan de ju lika gärna börja implementera ett fullvärdigt antivirusprogram och en funktion för att koka kaffe i klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...