Gå till innehåll

PFs STORA ÅRLIGA SUPERTÄVLING


gregcadillac

Recommended Posts

Poker är uppenbart riggat emot mig för tillfället, Barca-Valencia börjar inte på ett par timmar och vänsterhanden har drabbats av ett mindre krampanfall efter att jag tagit upp lite GH spel igen.

 

Så vad gör man då... Jo kanske startar årets onödigaste tråd. Men skit samma, det kanske blir bra...vem vet:-)

 

Snart är det dags att ringa ut det gammla året, så vad passar då bättre än att summera året som gått. Vad är det bästa som har hänt på PF under det gångna året?

 

Min tanke är att vi kunda ha något i likhet med vad TV4 brukar göra (tror jag) och summera höjdpunkterna från året.

 

 

Först hjälps vi åt att lista X antal kategorier.

Och då skulle man i varje kategori kunna ha två vinnare. En till årets bästa post inom kategorin och en till den bästa tråden inom kategorin.

Eller kanske inte i alla kategorier men i en del i alla fall.

 

Sen när vi har listat kategorier är det sedan fritt fram att komma med förslag till årets post och/eller årets tråd i de olika kategorierna.

 

Sedan beslutas det på något vis med hjälp av röstning på forumet eller med hjälp av en jury, panel, nämnd eller vad fan ni vill kalla det, vilka nominerade som ska få vara med i den slutgiltiga omröstningen som ska hållas någon gång mellan jul och nyår ungefär. I den slutgiltiga omröstningen är det självklart fritt fram för allmänheten dvs "PF pöbeln" att göra sin röst hörd.

 

Om vi sedan är riktigt snälla kanske någon ansvarig på forumet kan donera ett litet pris till segrarna.

 

Så kom nu med föslag till olika kategorier!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Imorgon söndag 00:00 går deadlinen för att komma på kategorier, därefter kan möjligtvis en eller annan jokerplats tillkomma. Men på Måndag får ni börja nominera. Så att alla hinner logga in och säga sitt innan det är för sent.

 

 

Årets meste postare måste också finnas så att Eury får något för all tid han lägger ner=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...