Gå till innehåll

Vågar jag skicka detta mail?


robziolito

Recommended Posts

Pengar är olika mkt för olika personer. Om man blivit så fartblind att 1k är vad det kostar att knyta skorna på morgonen kan det vara bra att tänka efter.

 

Fedorov: Om du tycker 1k är småpengar kan du väl skicka över ett par laxar. Jag tror nog att de kan få bättre plats i min plånbok då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har väntat på mina pengar från VC poker i 17 dagar nu och massa strul om att jag har använt min morsas kort och det verkar lösa sig nu för jag snackade med deras manager chat precis i deras klient.

 

Han skrev såhär till mig:

 

Host-Kiran Sidhu:

 

At the current moment i suggest you to drop us an email at support@pokersupport.com and in the email please attn: a copy of the card in front and back card end with 6466 and to the payment queries and department i will deal with this i will personally send email right away now and will state all this details the amount of 1,000.00 Swedish Kronor and it was cash out on 11/27/2007 at 4:37:51 PM and its still not in the card i will send this right away now and i hope they will get back to me soon. As soon i get any up date i will email you back is that OK with you?

 

 

Jag undrar är det en risk att mejla en bild på fronten och baksidan på min morsas VISA kort?

Jag menar dom lensar inte kontot?:oops:

 

Vaddå 1000:- småpengar? Så jag ska bara skita i det då eller? Dum i huvet eller?

 

Det handlar om att dom inte ska behandla sina spelare såhär!

 

 

Du har använt morsans kort och får problem med uttaget.

Jag blir inte förvånad över att du får problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vara elaka nu. Kanske inte så smart att använda moderns kort, men det verkar ju som det fanns en överenskommelse med hans mamma att göra det. Plus att han, vad det verkar, ha berättat hur läget är till en person på supporten.

Hoppas du och din mamma får tillbaka de 1000kr. Det är inte småpengar, det är minst en fin julklapp.

God Jul på er.

 

 

 

(Ja, jag är lite stolt att blivit nominerad till årets trevligaste postare, visserligen bara av två stycken, men ändå)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vara elaka nu. Kanske inte så smart att använda moderns kort, men det verkar ju som det fanns en överenskommelse med hans mamma att göra det. Plus att han, vad det verkar, ha berättat hur läget är till en person på supporten.

Hoppas du och din mamma får tillbaka de 1000kr. Det är inte småpengar, det är minst en fin julklapp.

God Jul på er.

 

 

 

(Ja, jag är lite stolt att blivit nominerad till årets trevligaste postare, visserligen bara av två stycken, men ändå)

 

Men det är ju inte nomineringar du är ute efter utan röster vid själva omröstningen. Men det förstår jag att du förstår med tanke på ovanstående. Röstfiske sker vid alla seriösa val.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 Skaffa neteller för framtiden. Mycket smidigare att föra pengar in och ut från poker siter. Plus att när man väl reggat ett konto mot Neteller är det inga problem att ta ut.

2. Spela bara på välkända och seriösa siter.

 

Tråkigt med pengarna men enda lösningen är nog att byta site och sätta in nya fräsha slantar (då med neteller eller liknande. en del siter betalar bara ut till neteller om du gjort en insättning därifrån.)

 

Läser man det finstilta när man reggar sig på en site står det ofta i AVTALET som du godkänner att de förbehåller sig rätten att innehålla och ibland även förverka (dvs sno) dina pengar om de uptäcker någots som DE ANSER vara oegentligheter. Mao så kan du bli blåst utan att kunna göra något åt det.

 

Lösning. Spela på seriösa siter. Ha inte mer pengar på deras konton än vad som krävs för att hålla det löpande spelet igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 Skaffa neteller för framtiden. Mycket smidigare att föra pengar in och ut från poker siter. Plus att när man väl reggat ett konto mot Neteller är det inga problem att ta ut.

2. Spela bara på välkända och seriösa siter.

 

Tråkigt med pengarna men enda lösningen är nog att byta site och sätta in nya fräsha slantar (då med neteller eller liknande. en del siter betalar bara ut till neteller om du gjort en insättning därifrån.)

 

Läser man det finstilta när man reggar sig på en site står det ofta i AVTALET som du godkänner att de förbehåller sig rätten att innehålla och ibland även förverka (dvs sno) dina pengar om de uptäcker någots som DE ANSER vara oegentligheter. Mao så kan du bli blåst utan att kunna göra något åt det.

 

Lösning. Spela på seriösa siter. Ha inte mer pengar på deras konton än vad som krävs för att hålla det löpande spelet igång.

Ah jag har Neteller och har använt det ofta aldrig något strul, men man tycker ju inte en sådan känd sida som VC Poker ska kunna köra denna stilen..

 

(Svarar inte ens på mail längre)

 

Får väl bli Pokerstars för mig i framtiden eller Gnuf poker dom har jag iallfall aldrig haft strul med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Snorunge? Är 19 år..Har bara inte hunnit fixa ett riktigt! Har Ungdomskonto bara!

 

LMAO har ungdomskonto bara??

Jag har ungdoms konto och visa kort kopplat till det so whats the problem lol,

läste från en annan i denna tråden om att ha konto kopplat till visa kort tomt tills man behöver ta ut eller använda så överför man detta har jag gjort sedan någon tattade cash från mitt konto efter en USA resa: O

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...