Gå till innehåll

Titan bonus?


Crappy

Recommended Posts

Mmm, krav finns det. Spela ett antal rakade händer för att lösa ut den. Tror det var 600 rakade händer för 5$. Spelade på NL 50$ och tog evigheter för den första femman. Lade ner, mkt mer lönsamt att spela på SvS med tanke på det sämre motståndet och raken som är hälften så hög.

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag också kör ,5-1 så undrar man ju hur det ser ut med poängen.

Svårt att nå målet? Kollade Bw, men det verkade inte vara samma bonus. Vad menar dom med cash bonus? Det låter ju som man får den insatt direkt? Precis som poker room school gör med sina 50$ på cdpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag också kör ,5-1 så undrar man ju hur det ser ut med poängen.

Svårt att nå målet? Kollade Bw, men det verkade inte vara samma bonus. Vad menar dom med cash bonus? Det låter ju som man får den insatt direkt? Precis som poker room school gör med sina 50$ på cdpoker

 

Det är en vanlig sign-up bonus som delas ut en eller två gånger per vecka efter hur många points du har dragit in. Såg att de nu hade höjt från 25 till 50 Titanpoints per dollar. Inte så jättefantastiskt längre (var löjligt låga 5 points per dollar när jag gjorde den för några veckor sedan), men bättre än att signa genom forumet då det krävs 120 points per dollar.

 

Kör på CD Poker genom bonuswhores istället, samma nätverk och där krävs det bara 25 points/dollar. Enligt deras beräkningar är bonusen värd runt $5/bordstimme:

 

http://bonuswhores.com/cd-poker.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är redan reggad på cd :=(

Men det va de här jag va ute efter

 

 

I]Alla som gör en insättning på minst $50 kommer att få $50 insatta på kontot inom 72 timmar. Dessa $50 är riktiga pengar som kan använda för inköp m.m. direkt utan att behöva dra in någar antal raked hands eller dyligt innan.

 

B) Förutom dessa extra $50 får ni också 150% upp till $500 vid första insättningen. Dessa bonuspengar måste ni tjäna ihop innan ni kan använda. Idag ges $5 per varje 600 Titan Poker poäng som tjänas in.[/i]

 

 

Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är redan reggad på cd :=(

Men det va de här jag va ute efter

 

 

I]Alla som gör en insättning på minst $50 kommer att få $50 insatta på kontot inom 72 timmar. Dessa $50 är riktiga pengar som kan använda för inköp m.m. direkt utan att behöva dra in någar antal raked hands eller dyligt innan.

 

B) Förutom dessa extra $50 får ni också 150% upp till $500 vid första insättningen. Dessa bonuspengar måste ni tjäna ihop innan ni kan använda. Idag ges $5 per varje 600 Titan Poker poäng som tjänas in.[/i]

 

 

Vad tror ni?

 

 

Jag skrev in plasmatv på bonuserbjudandet, och har inte sett röken av dom där 50 bucken som skulle komma in direkt in på kontot då man gjorde en insättning.. Sen så såg jag att jag behöver samla in 60 000 titanpoints för att cleara en 500 dollars bonus, jävligt roligt då man grindar 10+1 dollars sng.. har nån någon aning om vem man ska snacka med för att få dom där 50 dollarna som skulle komma direkt in på kontot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade!

Satte in 100$ på prov angav koden pfnu100 och slaskade lite två dagar. Så kom mailet 100$ insatt på kontot. Utan några som helst krav!!!:mrgreen: Dessutom 150$ i insättnings bonus som betalas ut med 5$/600 poäng

Helt ok för en lågbudget spelare som mig

:mrgreen:

 

Laddade ner från länken på poker.se om det nu har någon betydelse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade!

Satte in 100$ på prov angav koden pfnu100 och slaskade lite två dagar. Så kom mailet 100$ insatt på kontot. Utan några som helst krav!!!:mrgreen: Dessutom 150$ i insättnings bonus som betalas ut med 5$/600 poäng

Helt ok för en lågbudget spelare som mig

:mrgreen:

 

Laddade ner från länken på poker.se om det nu har någon betydelse?

 

Ska testa göra som du, det verkar ju väldigt bra, bara det fungerar för mig också.

Måste bara säkra en detalj :) , det står nämligen såhär.

 

1. Registrera nytt konto med bonuskod "PFNU50" eller "PFNU100"

2. Gör en insättning på minst $50 och få $50 GRATIS

3. Gör en insättning på minst $100 och få $100 GRATIS

4. Dessutom får di 100€ upp till $500 i bonus på första insättningen.

 

Det ser ut som att det är fyra steg som man ska följa, men man väljer väll mellan steg 2 och 3? Det du har gjort är helt enkelt steg 1, 2 och 4 ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde så här

Regade mig och angav PNFU100

Satte in 100 fick av någon anledning ange koden PFNU100 en gång till

Vad som syns under mitt konto är "avvaktande bonus 150$"

Spelade två dygn och dom mejlade 100$ insatt.:mrgreen: :mrgreen:

På mitt konto står det fortfarande "avvaktande bonus 150$".:mrgreen:

Den gäller då till 080315, så det sska nog gå

Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått ett mail nu och det började jätte fint högst upp:

 

"Idag har vi tilldelat dig en €68.00 bonus."

 

Men sist av allt kom något som inte va så roligt.

 

"Du kommer att behöva tjäna 50 Titan Poker Poäng för varje bonusdollar du mottagit för att kunna göra ett uttag av dina bonuspengar"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått ett mail nu och det började jätte fint högst upp:

 

"Idag har vi tilldelat dig en €68.00 bonus."

 

Men sist av allt kom något som inte va så roligt.

 

"Du kommer att behöva tjäna 50 Titan Poker Poäng för varje bonusdollar du mottagit för att kunna göra ett uttag av dina bonuspengar"

 

Det kan man kanske förstå. Man kan ju inte sätta in pengar och dagen efter ta ut det dubbla?

Men eftersom det bara är vinsten man tar ut:mrgreen: Man måste ha en lite bankrulle kvar?. Men så länge du lämnar resterande bonus pengar kvar på kontot kan det väl inte bli några problem? Efter, för din del 3400 poäng kan du nog ta ut även bonusen.

 

Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...