Gå till innehåll

Omaha-kampanj på Everest


EverestPoker

Recommended Posts

Åtta dagar Omaha: 12 – 19 december

 

Två tindrande ljus i mörkret. Vi firar Omahas ankomst till Everest på följande vis:

 

1. All nya spelare från Pokerforum.nu/Poker.se

  • Får ytterligare $200 i bonus sammanlagt $500 i bonus. OBS: Se mer info nedan.
  • Deltar i utlottningen av 4 st iPod Nano

 

2. Alla medlemmar av Pokerforum.nu

  • Inbjuds att visa vem på Pokerforum.nu som är bäst på Omaha genom att spela i PF.nu:s privata Omaha-frirullar på Everest Poker.
  • Tid: 16 och 19 december kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid. Lösenordet hittar du här på Pokerforum.nu inom kort.
  • Everest Poker har lagt $500 i potten i båda turneringarna.
  • Dessutom lottar vi ut 1 guldpollett i samband med varje turnering. Guldpolletten är värd $100 och kan användas för att köpa in till valfri kvalturnering till vår audition för Live the Dream.

 

Ny spelare – precis så här gör du:

  1. Ladda ner Everest Poker via bannern längst upp på den här sidan och registrera ett konto.
  2. Ange bonuskod: SweCash200
  3. Ange bonuskod: PFomaha

 

Du har nu 3 bonusar som står ”på kö” på ditt spelarkonto

  • Den ordinarie välkomstbonusen på $100
  • Pokerforum.nu:s specialbonus på $200
  • En extra specialbonus på $200
  • Total välkomstbonus: $500

 

Åtta dagar Omaha - detaljer

  • Bonuskoden PFomaha är giltig under perioden 071212 – 071219. Du har sedan 90 dagar på dig att spela in hela bonusbeloppet.
  • Endast spelare som a) registrerar ett spelarkonto på Everest Poker via Pokerforum.nu eller Poker.se och b) gör sin första insättning under perioden 071212 – 071219 deltar i utlottningen av 4 stycken iPod Nano 4GB.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi befintliga spelare då? Som redan har ett konto på EvP, och rejkar en massa utan bonus i ryggen. Ingen extra bonus och ge till oss?

 

  • Alla befintliga spelare är välkomna att spela i PF.nu:s Omaha-frirullar där vi har lagt till $500 i potten. Vi kommer även att lotta ut 2 guldpolletter i samband med de här två frirullarna.
     
  • Information om vårt nya system för reload-bonusar kommer att skickas ut i början av januari. Kan tyvärr inte ännu gå in på detaljer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag instämmer i att det var en trevlig frirulle och så klart ett stort grattis till kullen.

 

Nu till mina personliga kommentarer om frirullen 8-)

Enligt http://pokerforum.nu/forum/862657-post1.html så anges det att det ska vara 2000 i startmarker och det var bara 1000. Jag känner det att det blir lite grunt när det handlar om PLO. Strukturen för hur blindsen höjs har jag inget att klaga på, däremot tror jag det hade varit bättre med 12-15 minuters blindsperioder. Detta beroende på att det spelas färre händer per blindsperiod i Omaha, kanske för att deltagarna behöver fundera längre tid på varje hand?

I övrigt var det i början så där slaskigt som frirullar brukar vara, och säkert än slaskigare då en del är ovana vid Omaha-spel :-)

Mitt eget spel får jag på det stora hela vara nöjd med, trots lite korttorka och ett och annat felspel. Jag slutade på en hedrande 9:e plats (nickar PlayItLoud).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för feedback!

 

Jag instämmer i att det var en trevlig frirulle och så klart ett stort grattis till kullen.

 

Nu till mina personliga kommentarer om frirullen 8-)

Enligt http://pokerforum.nu/forum/862657-post1.html så anges det att det ska vara 2000 i startmarker och det var bara 1000. Jag känner det att det blir lite grunt när det handlar om PLO. Strukturen för hur blindsen höjs har jag inget att klaga på, däremot tror jag det hade varit bättre med 12-15 minuters blindsperioder. Detta beroende på att det spelas färre händer per blindsperiod i Omaha, kanske för att deltagarna behöver fundera längre tid på varje hand?

I övrigt var det i början så där slaskigt som frirullar brukar vara, och säkert än slaskigare då en del är ovana vid Omaha-spel :-)

Mitt eget spel får jag på det stora hela vara nöjd med, trots lite korttorka och ett och annat felspel. Jag slutade på en hedrande 9:e plats (nickar PlayItLoud).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omaha-kampanjen på Everest Poker har nu avslutats. Vi vill tacka alla nya och gamla spelare som deltagit!

 

Vinnare av en guldpollett värd $100:

  • Spelarnamn: Yrrven

Vinnare av en iPod Nano:

  • Spelarnamn: swalle22
  • Spelarnamn: htor
  • Spelarnamn: trazan123
  • Spelarnamn: carlos558

iPod-vinnarna har kontaktats av spelarsupporten angående detaljer.

 

Vi återkommer angående den kommande Omaha-frirullen med $1.000 i potten.

 

Vi önskar alla Pokerforums medlemmar en riktigt God Jul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...