gtfothxbye Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Det gäller ipoker nätverket, händerna registreras men när jag ska öppna Gametime+ så tar jag ju min PT databas och DJUCKET(IPN) och sen kommer det inte upp något bord. Min fundering är att det verkar inte stå vilket bord det är i HH och därför kanske det inte registreras? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Är rätt så säker på att det inte spelar någon roll vilket bord HH'n är ifrån.. Du har använt GT+ på pokerstars (?) innan och då antar jag att problemet är att du inte bytt databas (i GT+), så att den försöker hitta ett pokerstars bord.. Byt databas i GT+ om du inte gjort det Byt databas i PT om du inte gjort det Funkar det inte har jag ingen aning, värt ett försök iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gtfothxbye Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2007 jag behöver ju inte byta databas för att jag byter sida, alltså PT databas. Jag sparar händerna i min PT databas som jag sen öppnar med med DJUCKET(IPN) istället för DJUCKET(PS)... Kan ju iofs testa att fixa en nya databas men det borde inte spela någon roll... Men grejen är att om man läser HH'n från ipokersidan så står det inte vilket bord man sitter på, det ska väl också sägas att jag tidigare bara lirat cashgame, det här var en turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Ah, okej.. Fick för mig att jag sett nånstanns (här på forumet) att man bör han en ny databas.. Man "ska" väl ha en ny databas till alla olika nät egentligen, eller? Jag menar.. Om du sitter på din databas (ps) och GT+, så lär den inte hitta några stats (och därför inte visa några stats) på aiwdwna som spelar på pokerstars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 det här var en turnering. gt+ funkar väl bara med cashgames edit: finns ju nåt som heter tourneytime+ också(från samma person som gjort GT+ 1.5.2.1 nedan) Man "ska" väl ha en ny databas till alla olika nät egentligen, eller?njaa, man gör väl som man vill, vissa gt+ versioner mår inte alls bra med postgressql, andra går inte att stänga av egna stats så de blir otroligt segt med jättedatabaser. har själv 3 versioner installerade, 1.6, 1.7 med nån unofficial patch och 1.5.2.1 den sista är den som verkar funka bäst på dom sajterna jag kör och tat bort mitt behov att ha flera databaser öppna samtidigt läs och fråga där http://www.pokerdominion.com/viewforum.php?f=1 1.5.2.1 finns i New (unofficial) release of Gametimeplus tråden, dvs nån privat person som vidare utvecklat en gammal version...så kör på egen risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts