Gå till innehåll

Expekt.com PokerKryssning 2008!


Expekt.com

Recommended Posts

Kommer det att läggas upp uppdaterade bloggar under turneringens gång? Folket här hemma vill väl säkerligen följa sina "hjältar" ;-)

 

Hej Hellbetter!

 

Vi kommer att göra vårt bästa för att uppdatera om aktuell ställning i turneringen och om de festligheter som det bjuds på.

 

Bloggar kommer att rulla, jag ber om att få återkomma gällande detta så snart som möjligt.

 

Tack för din förfrågan!

 

Vänliga hälsningar

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 291
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okej, antar att det finns inet ombord på båten...har du ingen bloggare ställer jag gärna upp med lappen och kameran i högsta hugg ;-)

 

 

Tjena!

 

Vi kommer att ha uppkoppling sålänge vi har kontakt med ett mobilnät. Tack för att du erbjuder dig att ställa upp som fotograf och skribent, vi får hålla ditt nick i minnet och återkomma om vi behöver hjälp ;-) !

 

På återhörande!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt fantasin flöda en fredag som denna!

 

Bästa beskrivelse på vilket framgångsrecept som krävs för att vinna expekt.com’s pokerkryssning 2008 vinner en plats i kvällens satellit med 25 garanterade platser till kryssningen!

 

Ca klockan 18.30 kommer en vinnare att presenteras av oss i denna tråd. När vinnaren har presenterats så ber vi denne att skicka oss ett privatmeddelande med sitt expekt.com ”nickname” så kommer en biljett till denna satellit att utfärdas (värde $55).

 

Expekt.com’s forumrepresentant är enväldig domare och max antal ord får inte överstiga 40.

 

Lycka Till!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt fantasin flöda en fredag som denna!

 

Bästa beskrivelse på vilket framgångsrecept som krävs för att vinna expekt.com’s pokerkryssning 2008 vinner en plats i kvällens satellit med 25 garanterade platser till kryssningen!

 

Ca klockan 18.30 kommer en vinnare att presenteras av oss i denna tråd. När vinnaren har presenterats så ber vi denne att skicka oss ett privatmeddelande med sitt expekt.com ”nickname” så kommer en biljett till denna satellit att utfärdas (värde $55).

 

Expekt.com’s forumrepresentant är enväldig domare och max antal ord får inte överstiga 40.

 

Lycka Till!

 

//Expekt.com

 

Fullast vinner? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huuuga. Vi vill inte se en repris av en pokerkryssning till Tallin 200X, där "Åke lås" vann tävlingen utan att ens komma ihåg NGT alls från dag två....

 

Bästa receptet måste väl vara (som alltid): "lura in dem med bättre kort och köp ut".

 

Åke Lås klonkarskills gick inte av för hackor.

Ställde mörkt varannan hand på finalbordet, drar ut KK med sin 73o allin preflop osv. Han ställde väl även första handen på hela turnerningen? Och visade stolt upp 22! Powerpoker när den är som bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huuuga. Vi vill inte se en repris av en pokerkryssning till Tallin 200X, där "Åke lås" vann tävlingen utan att ens komma ihåg NGT alls från dag två....

 

Bästa receptet måste väl vara (som alltid): "lura in dem med bättre kort och köp ut".

 

Tjena Appel!

 

Den va tung, att helt enkelt förlita sig till Fru Fortuna har vi ju sett exempel på i tidigare turneringar ;-) !

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt fantasin flöda en fredag som denna!

 

Bästa beskrivelse på vilket framgångsrecept som krävs för att vinna expekt.com’s pokerkryssning 2008 vinner en plats i kvällens satellit med 25 garanterade platser till kryssningen!

 

Ca klockan 18.30 kommer en vinnare att presenteras av oss i denna tråd. När vinnaren har presenterats så ber vi denne att skicka oss ett privatmeddelande med sitt expekt.com ”nickname” så kommer en biljett till denna satellit att utfärdas (värde $55).

 

Expekt.com’s forumrepresentant är enväldig domare och max antal ord får inte överstiga 40.

 

Lycka Till!

 

//Expekt.com

 

Hej!

 

Ska Bojen vinna en plats med sitt framgångsrika recept som sa att "Fullast vinner?" :-D

 

Jag tror nog att vi kan få en utmanare till Bojens framgångsrecept, vad tror ni?

 

Kom med ert förslag och ta en plats i kvällens satellit!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, antar att det finns inet ombord på båten...har du ingen bloggare ställer jag gärna upp med lappen och kameran i högsta hugg ;-)

 

Låter mycket bra med en frivillig bloggare till turneringen.

 

En annan fråga är ang. Nynäshamn och var vid färgläget som incheckningen sker, eller jag ska följa skylten: "Pokerkryssning, Patrik - parkera bilen här".

 

Har aldrig varit där så det kanske inte är så stort? man kanske rent av ser er vifta med biljetten när man kommer, tänkte att det var bäst att fråga så man slipper springa rundor. Jag ser glatt fram mot kryssningen och nu hoppas vi på att alla 300 platser ska bli fyllda!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åke Lås klonkarskills gick inte av för hackor.

Ställde mörkt varannan hand på finalbordet, drar ut KK med sin 73o allin preflop osv. Han ställde väl även första handen på hela turnerningen? Och visade stolt upp 22! Powerpoker när den är som bäst.

 

om jag var Åke Lås skulle jag jobba som låssmed tbh

 

varför ska man uppkoppling på båten? åker man på pokerkryssning för att grinda på nätet? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför ska man uppkoppling på båten? åker man på pokerkryssning för att grinda på nätet? :mrgreen:

 

Tror det är av flera anledningar. Att ha uppkoppling mot banken så vi spelare kan ta ut från våra VISA-kort och kunna uppdatera de som är kvar på land hur det går i turneringen.

 

<-^--^-> Ses på båten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det är av flera anledningar. Att ha uppkoppling mot banken så vi spelare kan ta ut från våra VISA-kort och kunna uppdatera de som är kvar på land hur det går i turneringen.

 

<-^--^-> Ses på båten!

 

Tror det ändå är att rekomendera att ta med sig kontanter.

Ta inte för givet att det går att ta ut pengar på båten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det ändå är att rekomendera att ta med sig kontanter.

Ta inte för givet att det går att ta ut pengar på båten.

 

Hej!

 

Det kan vara en bra ide då vi inte vet exakt när vi kommer att ha uppkoppling och inte ha det.

 

Om man inte vill förlita sig till att vi passerar en skattkammarö eller sitt fenomenala spel vid "cash" borden :shock: så kan det vara bra att ta med sig en liten slant extra ifall vi inte skulle vara uppkopplade mot ett nät.

 

Vad hände med alla deltagare i dagens tävling? var det ingen som var sugen på en biljett till kvällens satellit? :-D

 

Det enda som krävs är en kortare beskrivning på ett framgångsrecept och satellitplatsen kan bli din!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt fantasin flöda en fredag som denna!

 

Bästa beskrivelse på vilket framgångsrecept som krävs för att vinna expekt.com’s pokerkryssning 2008 vinner en plats i kvällens satellit med 25 garanterade platser till kryssningen!

 

Ca klockan 18.30 kommer en vinnare att presenteras av oss i denna tråd. När vinnaren har presenterats så ber vi denne att skicka oss ett privatmeddelande med sitt expekt.com ”nickname” så kommer en biljett till denna satellit att utfärdas (värde $55).

 

Expekt.com’s forumrepresentant är enväldig domare och max antal ord får inte överstiga 40.

 

Lycka Till!

 

 

 

//Expekt.com

 

Limerick:

 

För att vinna en kryssning med Expekt

måste man spela sin poker perfekt.

Med reraise och ställ

vinner jag denna kväll,

turneringen med kraft och respekt.

 

 

:As: :As: :As:

 

 

/O

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag såg att Expekt skulle köra den här satelliten ikväll så ringde jag min sambo och sa att hon skulle festa ikväll och att hon gärna fick följa med andra personer hem under kvällen bara jag fick spela ifred.

 

-----------------------------

 

Editerat, jag lärde mig läsa!

Expekt.com’s forumrepresentant är enväldig domare och max antal ord får inte överstiga 40.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

 

I och med att vi garanterar 25 platser i kvällens satellit klockan 20.00 så kan vi nu garantera att deltagarantalet kommer att överstiga 180 spelare och mer än 450.000 SEK i prispoolen!

 

Den som vill köpa in sig direkt på denna resa kan göra så fram till klockan 09.00 i morgon bitti, registreringen sköts på samma sätt som för en standard turnering.

 

En plats i satelliten kostar $50+5, den som inte orkar eller känner för att spela denna kan köpa in sig för $700.

 

Lycka till och vi ses den 7:e!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Limerick:

 

För att vinna en kryssning med Expekt

måste man spela sin poker perfekt.

Med reraise och ställ

vinner jag denna kväll,

turneringen med kraft och respekt.

 

 

:As: :As: :As:

 

 

/O

 

Snyggt omalley!

 

Kanske har vi fått oss en ny ledare i dagens tävling där alla kan tävla om en plats i kvällens satellit till kryssningen!? (värde $50+5)

 

1.5 timma återstår innan en vinnare koras!

 

Alla bidrag är välkomna!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt fantasin flöda en fredag som denna!

 

Bästa beskrivelse på vilket framgångsrecept som krävs för att vinna expekt.com’s pokerkryssning 2008 vinner en plats i kvällens satellit med 25 garanterade platser till kryssningen!

 

Ca klockan 18.30 kommer en vinnare att presenteras av oss i denna tråd. När vinnaren har presenterats så ber vi denne att skicka oss ett privatmeddelande med sitt expekt.com ”nickname” så kommer en biljett till denna satellit att utfärdas (värde $55).

 

Expekt.com’s forumrepresentant är enväldig domare och max antal ord får inte överstiga 40.

 

Lycka Till!

 

//Expekt.com

 

Hej!

 

45 minuter återstår innan vinnaren koras! Kom med ett slående bidrag och platsen kan bli din!

 

Lycka till!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Recpet för att vinna: 50% skicklighet, 50% tur, samt 50% sprit.

 

Tja!

 

Grym kalkyl måste jag säga, jag kan tänka mig att ordningsföljden för när man använder sig av procentsatserna kan vara betydande för ens sannolika slutplacering i turneringen. Det ena kanske följs av det andra? Men det bästa är nog att plocka fram 50% skicklighet på en gång och sedan titta ner på ens stack för att ta ett beslut om man ska försöka plocka fram dom där sista % skicklighet eller om man ska förlita sig till de % tur man har kvar :lol: . Man kan väl välja? ;-)

 

15 minuter kvar till vinnaren koras!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...