Gå till innehåll

Släpp på Hjort igen


Knapp_0

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så var ska preskibtionstiden ligga enligt dig? 2 dagar, fem?

 

Tyckte bara det var väldigt konstigt att han inte blev bannad direkt om det nu ska vara avstängning på det han sa, avstängningen kommer istället när en intressant diskussion dyker upp där Hjort (enligt mig) kommer med bra och sakliga argument.

 

Sen tycker jag det är synd att stänga av en av de bästa pokerskribenterna som vi har på pf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klargöra att det inte är jag som rapporterat inlägget där han kallar mig fitta.

 

Vill också klargöra för Hjort att jag inte heller anmält det extremt grova PM han skickade till mig i samband med detta.

 

Kan någon Mod vänligen bekräfta detta?

 

Hans provokativa och kompromisslösa stil i samspel med ett jävligt skarpt huvud genererar stort värde för forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bekräftas att det inte är du som rapporterat något. Hjort tyckte själv att PMet kanske inte var så vasst formulerat, och bad därför (bland annat) om det hela.

 

Jag kan förstå att han blev förbannad på LykkaSiGya´s inlägg. Fittsvaret känns inte helt obefogat. Men jag vet iofs inte vad som stod i PM:et. Det måste ha varit jävligt grovt för att motivera avstängning. Hjort måste ha bränt mycket energi på pf de sista veckorna eftersom de senaste inläggen varit bland det bästa som skrivits här på forumet. Så jag kan förstå om han blir redigt förbannad när ngn trollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan förstå att han blev förbannad på LykkaSiGya´s inlägg. Fittsvaret känns inte helt obefogat. Men jag vet iofs inte vad som stod i PM:et. Det måste ha varit jävligt grovt för att motivera avstängning. Hjort måste ha bränt mycket energi på pf de sista veckorna eftersom de senaste inläggen varit bland det bästa som skrivits här på forumet. Så jag kan förstå om han blir redigt förbannad när ngn trollar.

 

Han delar ut rätt friska smällar till höger och vänster så han bör väl bli bättre på att ta några jabbar själv.

 

Tyckte hans urballning på mig kändes ganska överdriven. Han skriver att han badat i pengar och jag målar då upp en bild av hur det kan ha gått till... är det så kontroversiellt? Tycker det är standardspel från min sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han delar ut rätt friska smällar till höger och vänster så han bör väl bli bättre på att ta några jabbar själv.

 

Tyckte hans urballning på mig kändes ganska överdriven. Han skriver att han badat i pengar och jag målar då upp en bild av hur det kan ha gått till... är det så kontroversiellt? Tycker det är standardspel från min sida.

 

 

Hjort tyckte du trolla med honom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...