Gå till innehåll

Coach


Crappy

Recommended Posts

Nu går det åt H-vete!!

Efter förra veckans lördags "spel" eller vad man ska kalla det har det rasat fullständigt.

Vinner i stort sett inte en hand. Av tre spelade händer på sju givar träffar jag triss tre! ggr och förlorar samtliga.

Floppar nöt färgen, slowspelar, fi rivrar in kåk med 4 :or!

Problemet är nu att jag förmodligen är genomskinlig!

Jag behöver någon som kollar mina händer, talar om alla mina fel, eller åtminstonde dom mest uppenbara. Jag var ju ingen stjärna innan, men plussade iaf, lite så gott som varje dag.

En personlig Coach helt enkelt. Vad hittar man en och va f-n kostar det?

Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej för f-n mena inte så, men för att kunna göra en analys av spelet måste man ju ha se massor av händer, även dom som inte spelas.

Mao. jag skulle behöva posta mer än 50 händer en och en. Eller posta en timme, eller två's spelade händer. Hur många det nu kan bli och behövas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej för f-n mena inte så, men för att kunna göra en analys av spelet måste man ju ha se massor av händer, även dom som inte spelas.

Mao. jag skulle behöva posta mer än 50 händer en och en. Eller posta en timme, eller två's spelade händer. Hur många det nu kan bli och behövas.

 

Spela in en film vet ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej för f-n mena inte så, men för att kunna göra en analys av spelet måste man ju ha se massor av händer, även dom som inte spelas.

Mao. jag skulle behöva posta mer än 50 händer en och en. Eller posta en timme, eller två's spelade händer. Hur många det nu kan bli och behövas.

 

Varför vill du ha kommentarer på händer du inte spelar? Om du är osäker på om en fold preflop är rätt finns det mängder med starthandstabeller.

Om du är rädd att bakgrundsinfo om en spelare går förlorad är det ju bara att lägga till kommentarer innan handen typ "Fi har 3betat mig varje gång jag raisat preflop" eller vad det nu är. Händer där du foldat 83s UTG behöver väl inte så mycket kommentarer, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...