Gå till innehåll

Den största anledningen till att jag håller mig till CC och nätet


Torsus

Recommended Posts

Fich höra ett ganska trovärdigt rykte...

 

Det hela har skett på väster i Örebro. Där det ligger två, om Chipleader finns kvar, "pokerklubbar" (dock inte anslutna till SVEPOF). Det har inte skett hos någon "klubb"/pokerklubb.

 

Det jag har hört är att det har skett på Tegelgatan och hos kräk som tidigare utnyttjat fosterhemsplacerade/socialfall att prostituera sig mot löften om alkohol och droger. Bl a en 15-årig flicka.

 

Så det kan ju vara bra att undvika den spelhålan.

 

OBS! Detta är bara ett rykte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en hel del pokerklubbar runt om i landet och de flesta, av egen erfarenhet, är seriösa och det är inte ofta sånt här händer. Man har ju hört om liknande saker om folk som lämnat CC med stora mängder pengar och sedan blivit rånade, det är inget som är unikt för pokerklubbar eller dyl.

 

 

Fich höra ett ganska trovärdigt rykte...

 

Det hela har skett på väster i Örebro. Där det ligger två, om Chipleader finns kvar, "pokerklubbar" (dock inte anslutna till SVEPOF). Det har inte skett hos någon "klubb"/pokerklubb.

 

Det jag har hört är att det har skett på Tegelgatan och hos kräk som tidigare utnyttjat fosterhemsplacerade/socialfall att prostituera sig mot löften om alkohol och droger. Bl a en 15-årig flicka. Tror att lokalen är en invandrarförening men uttnyttjas som en frontorganisation av kriminella.

 

Så det kan ju vara bra att undvika den spelhålan.

 

OBS! Detta är bara ett rykte!

Du har fel, sluta snacka skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...