Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

tumblr_m3p3mxxG2y1qd0nh7o1_500.gif

 

Ibiza var helt magiskt, för er som undrade. Utöver dräggiga britter var det en helt perfekt resa, sista dagen på Ushuaia var helt löjligt bra.

 

554111_10151877175420551_1995721229_n.jpg

 

541728_10151877174745551_423003117_n.jpg

 

532085_10151877181505551_254877020_n.jpg

 

250940_10151877181100551_1566871827_n.jpg

 

396935_10151877182445551_555326797_n.jpg

 

Nu imorrn bär det av till USA, LA, San Francisco och Las Vegas är de primära målen under två veckors resa. Alla tips välkomnas, även videos på folk som badar med sälar i SFs hamn eller dylikt...

 

Avslutar med mitt livs crush, (trots hennes översåsiga uppträdande på SNL)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska framföra gissningen!

 

Vädret i både LA och SF sög så vi drar direkt till Las Vegas. Bor på något Luxor första kvällen, men tips överlag om vegasrelaterade aktiviteter välkomnas.

 

Är här till imorgon kväll vegas-tid, när kommer du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Planen med USA-resan var att ta en dag i NY, någon dag i LA, hyra bil och dra till SF, sen Las Vegas, Grand Canyon, San Diego och sen avsluta i LA igen. Efter första natten så kollar vi ut genom fönstret och säger i mun på varandra "Las Vegas eller?"... Sket i bil, tog en buss och hamnade på Luxor första och andra kvällen. Flyttat runt lite, bodde två nätter på Mirage, sen två på Venetian och nu en natt på Bellagio penthouse svit. Måste flyga hem från LA så antar att det blir minst en natt där tillslut iaf men är inte skitsugen på att lämna det här än iaf (=

 

tumblr_m63g4aSH9g1qcwnpzo1_500.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Min mor har varit sjukskriven så länge jag kan komma ihåg. Under alla år har hon haft en drös med hobbys, mycket dataspel. En lååång period med Heroes of might and magic spelen, alla Zeldan som någonsin funnits, blip.se och t o m så nötte hon free rolls till döden länge (hade 20 olika konton, satte aldrig in något och spelade konstant). De senaste åren har hon spelat WoW... Något jag själv aldrig prövat på och kommer aldrig göra men satan vad hon nöter.

 

Hennes grindsetup är bra mycket mer high tech än min egen även om jag gillar iaf min ena skärm bättre än hennes tre... Hennes dator är ett jävla monster.

 

Min poäng är iaf, att jag besöker henne och hennes del av familjen här ute på landet ikväll och sitter på en bärbar i samma rum som henne större delen av kvällen. Hon droppar så magiska citat hela tiden:

 

"Alltså Mikael, varför kallar den här Rumänen mig för mammaknullare? Jag kan ju inte ens knulla min egen mamma"

 

"I onsdags så raidade min guild, men jag var inte med så jag satt bara och lyssnade när de spelade"

 

"Alltså vi spelar ju bara för att ha trevligt, men han måste ju förstå att man kan inte ha ett jobb om man ska spela med oss"

 

Älskar min mamma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....

Älskar min mamma

 

 

haha just lovely! :) känner igen mig endel då jag har liknande situation i min familj då alla gubbarna i släkten sas blivit fullblodade wow-nördar all of a sudden och varje släktträff nowadays sitter dom bara o maler på om l00t o läväLZ o gear o talent o ja vet inte vad. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

"Alltså Mikael, varför kallar den här Rumänen mig för mammaknullare? Jag kan ju inte ens knulla min egen mamma"

 

"I onsdags så raidade min guild, men jag var inte med så jag satt bara och lyssnade när de spelade"

 

"Alltså vi spelar ju bara för att ha trevligt, men han måste ju förstå att man kan inte ha ett jobb om man ska spela med oss"

 

Älskar min mamma

 

haha fan va underbart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte faktiskt ta arslet ur vagnen och komma Ulaf, men körde en spontantatuering och fick inte dricka.. Hoppas det gick bra iaf (=

 

Är sjukt nöjd med att jag stannade hemma och noterade ett nytt rekordback iaf, känns hur bra som helst.

 

Det gick finfint! Ett rekordback sitter dock bättre kan jag förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt backande fortsätter, finns ingen hejd på det roliga faktiskt!

 

Players:

fi (EUR 598,38 in seat 1)

karma (EUR 637,62 in seat 2)

 

Dealer: karma

Big Blind: fi- (4,00)

Small Blind: karma (2,00)

 

karma was dealt: :Th: - :4s:

 

karma Raise (6,00)

fi Call (4,00)

 

Flop :8s: - :4c: - :4h:

 

fi- Check

karma Bet (12,00)

fi Raise (40,00)

karma Call (28,00)

 

Turn :8s: - :4c: - :4h: - :Kd:

 

fi- Bet (88,00)

karma Call (88,00)

 

River :8s: - :4c: - :4h: - :Kd: - :Tc:

 

fi- All-In (462,38)

karma Call (462,38)

 

fi- shows: :8h: - :8d: (a full house, eights full of fours)

karma shows: :Th: - :4s: (a full house, fours full of tens)

 

 

fi- wins: EUR 1 196,01 (with a full house, eights full of fours)

Rake: EUR 0,75

 

Mongoback på två dagar. Får man väl tillbaks för att man haft för kul i sommar.. Tjena komvux!

 

edit: jag har kollat, man får gnälla när man tokbackar två dagar i rad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...