Gå till innehåll

RedKings insättningsbonus! Nya Sign Up Bonusar.


RedKings

Recommended Posts

Jag vill påpeka att Finlandssvenskar skriver och talar precis lika bra svenska som svenskar gör! Exemplena tagna från hemsidan och Redkings representant är garanterat skrivna av personer som har FINSKA som modersmål och har lärt sig svenska! (alla finländare läser svenska i grundskolan) En finlandssvensk är alltså INTE en finsktalande som har lärt sig svenska, En Finlandssvensk är en person, född och uppvuxen i Finland, som har svenska som modersmål! Att det skall vara så svårt att lära sig detta för svenskar!

 

Ja, jag ÄR Finlandssvensk!

 

Vi får snarare tacka Jani för att han/hon iaf försöker formulera sig på svenska. Det blir lite skojigt på sina håll, men det är bara charmigt. Tyvärr verkar merparten av finnj-vlarna med finska som modersmål hacka ur sig nåt på engelska istället för att förnedra sig med att prata den "hatade" svenskan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja adde det har du ju förstås rätt i, jag tycker själv att det är trevligt när finskatalande bemödar sig om att använda svenska! Jag stör mig bara på att Svenskar skall ha så svårt att förstå att en Finsk som talar svenska med finsk brytning och en Finlandssvensk är två TOTALT olika saker, den ena kan svenska den andra har svenska som modersmål! Har förklarat detta för svenskar 100-tals gånger!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Specialkampanj fram till 14 November

Gör ett konto på RedKings idag och gör en insättning på 30$ och få direkt in 30$ extra på kontot. Det enda du behöver göra är att använda insättningskoden "gratis30" när du gör insättningen.

 

Du får också en 60$ bonus att spela emot när du har gjort insättningen, denna släpps efter 900 spelarpoäng. Efter att du har spelat in 1000 spelarpoäng så får du göra uttag och du får även tillträde till våran VIP klubb, där du kan få nya bonusar.

 

Registrera ditt konto här

 

Mvh

Jonas

RedKings.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Nya Sign Up bonusar hos RedKings.com, enbart tillgängliga för poker.se medlemmar!

 

pokerse250 - Detta är en 250$ bonus som är helt oberoende på insättning. Den utbetalas i 50(!) steg, vilket innebär 5$ varje gång du samlar in 40 poäng. Du har 90 dagar på dig att avklara alla steg.

 

pokerse600 - Detta är en 600$ bonus som också är helt oberoende på insättning, alltså 600$ i bonus helt oberoende på hur mycket du sätter in. Den utbetalas i 10 steg, alltså 60$ varje gång du samlar in 480 poäng. Du har 60 dagar på dig att avklara alla steg.

pokerse1000 - Detta är en 100% på upp till 1000$ bonus. Du får alltså samma summa som du sätter in i bonus. Den utbetalas när du nått beloppet du satt in x 8 i spelarpoäng. T.ex. om du sätter in 1000$, blir bonusbeloppet 1000$ och du får bonusen släppt efter 8000 spelarpoäng! Du har 60 dagar på dig att avklara denna bonus.

 

OBS! Alla dessa är sign up bonusar och fungerar bara som förstainsättningbonusar.

 

Registrera ett konto och använda bonusarna kan ni göra här

 

Om ni har några frågor skicka ett PM, eller kontakta mig via mail/MSN på: jonas@redkings.com

 

Lycka till!

Mvh

Jonas

RedKings.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Hur länge är detta erbjudande i kraft? Jag skall strax byt Ongame-klient. Finns det förresten möjlighet att tigga till sig 30 extra dagar för att klara $600 bonusen, då att man skulle få 90 dagar för den också?

 

En sak till, visst är det 8 PP per dollar dessa klaras för eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...