Gå till innehåll

Tips på utbetalningsmetod


olalun

Recommended Posts

Tjenare!

 

Jag behöver lite olika tips på utbetalningsmetoder.

 

Jag har tidigare alltid tagit ut mina pengar genom Partypoker. Dels för att de var registrerade på Gibraltar och därmed skulle anses vara skattefria och dels för att man fick en hyffsad växlingskurs vid uttag.

 

Dessa två faktorer är de väl lite si och så med numera, då skattebiten, som ju som alltid är väldigt luddig, är svårdefinerad efter Skatteverkets senaste drive om var servrarna är placerade. Dessutom är växlingskursen man får från Partypoker numer betydligt sämre än den va tidigare.

 

Partypoker har haft den policyn att om man sätter in pengar med Neteller så måste man spela in ett antal partypokerpoäng (exempelvis om man sätter in $1000 så måste man spela ihop 15 % av det beloppet i partypokerpoäng dvs 150 ppp för att få göra ett uttag) för att sedan få göra ett uttag till Neteller.

 

Dock stötte jag på patrull senast jag försökte göra ett uttag. Jag hade spelat ihop tillräckligt med ppp men de ansåg att jag hade gjort för stora insättningar i förhållande till den nivå jag spelat. Detta gjorde att de var en rätt så stor utbetalning som jag begjorde och som dom ville att jag avbröt pga deras säkerhetsbestämmelser angående pengatransaktioner.

 

Detta gör ju som sagt inte så mycket då de två faktorer som gjort att jag tidigare alltid gjort mina uttag genom Partypoker inte riktigt gäller längre.

 

Så min fråga lyder: Har någon något bra förslag på sida där man kan sätta in med Neteller, spela och ge dom rake så att sidan blir nöjd och sedan ta ut till mitt bankkonto? Sidan får mer än gärna anses vara skattefri samt att växlingskursen ska vara helt ok.

 

Ta ut genom Neteller är väl iofs ett alternativ, men har för mig att växlingskurser och uttagsavgifter inte är tillfredställande med denna metod.

 

Tacksam för några förslag på olika metoder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...